Skip to main content

Poll

Totaal aantal stemmen: 0

Auteur Topic: Facebook

  • *****
  • admin
  • Oude Bekende
  • Berichten: 65
  • Beheerder
    • Tiener Problemen
  • Man -
  • Aangemeld: nov 2006
Facebook
OP: 26-07-2013, 19:01
Zelf heb ik geen Facebook account en gebruik het derhalve ook niet.
Mogelijk een gevolg van een generatiekloof tussen mij en de Facebook gebruikers.

Ik krijg ook regelmatig te horen dat je meer bezoekers op een site kunt krijgen door gebruik van Facebook.

Vandaar dus even een klein onderzoekje om te zien hoe het hier gesteld is met het Facebook gebruik.

  • IP logged
Vriendelijke groet

Webmaster www.tienerproblemen.nl

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 411
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: jan 2012
Re: Facebook
#1: 27-07-2013, 20:33
Khad wel altijd facebook, maar heb een jaartje geleden ofzo besloten om t niet meer te gebruiken, door al die tijd die je erachter gaat zitten. Vind t zonde, ga liever met vrienden een biertje in het park drinken met dit weer  :beer:^^
 
Ik gebruik wel facebook van mn broer want alle feesten die staan daar op :( dus je hebt t gewoon nodig. Jammer..

Ik denk wel dat een facebook pagina gaat helpen

Groetjes
  • IP logged

r

robot112

Re: Facebook
#2: 18-03-2014, 18:22
Ik zou niet direct aan een generatiekloof denken hoor. Ik zit zelf tussen allemaal mensen die er constant mee bezig zijn. Ik ben zékér niet tegen alle technologie, in tegendeel, ik ben zo een beetje een freak op dat vlak. Maar ik denk dat je gewoon voor jezelf moet uitmaken als je meegaat in dat hele commerciële gedoe of niet.

En je kunt zo-ie-zo wel zonder hoor, wat je ook als argument geeft, ik weerleg ze wel, laat je gaan zou ik zo zeggen.
  • IP logged

i
  • Proeflid
  • Berichten: 1
  • 23 jr
  • Aangemeld: mei 2015
Re: Facebook
#3: 03-05-2015, 09:36
ik heb een vraag ik heb maar 5 likes op mijn profielfoto zoude jullie die wille like op facebook aub?
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal