Skip to main content

Auteur Topic: me vriend is aangereden

A

AnanasjaX

me vriend is aangereden
OP: 27-08-2013, 16:33
hey allemaal,

gisteren (26 augustus) is mijn vriend aangereden toen hij onderweg was naar mij. Hij ligt nu in het ziekenhuis met een zware hersensschuding en nu weet hij ook niet meer wie ik ben hij wilt niks met me te maken hebben... Ik voel me heel schuldig omdat ik wilde dat hij naar me toe ging. Hij is gewoon boos op me en wilt me niet zien. Ik weet niet wat ik moet doen ik ben radeloos en doe daar door rare dingen en neem verkeerde beslissingen kan iemand tips geven ik wil hem namelijk niet kwijt
  • IP logged

V

Vanessa

Re: me vriend is aangereden
#1: 29-08-2013, 00:05
Wat een drama :(

Wees vooral rustig en maak geen chaos van je leven. Als je alles chaotisch word zal je nooit controle krijgen over de situatie.
Probeer er voor hem te zijn en dring niet op het feit dat jullie iets met elkaar hebben. Dat zal beetje bij beetje komen. Je moet geduld hebben.
En je hoeft je niet schuldig te voelen, hij was op de verkeerde plek op het verkeerde moment. Het is niemands schuld. Helaas gebeuren ongelukken. Niet alles kan perfect gaan er moet wel wat duister zijn.
Je weet wat ze zeggen. Je kan geen regenboog maken zonder regen.
Wees a.u.b voorzichtig en doe niks waar je spijt van krijgt.

Ik hoop zo erg dat dit helpt, laat het ons weten oke?
Wil zeker zijn dat alles goed is gekomen.

Nessa ;D
  • IP logged

A

AnanasjaX

Re: me vriend is aangereden
#2: 01-09-2013, 10:59
Dankje wel
Hij is gisteren uit het ziekenhuis ontslagen en praat sinds vandaag weer met me hij zegt tegen me dat hij single is maar hij weet wel vaag dst hij naar mij opweg was toen hij,werd aangereden ik hoop,dat een stap is in de goede richting en dat hij me gewoon herrinert en alles goed komt
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal