Skip to main content

Auteur Topic: wat te doen?

l

lauwtje

wat te doen?
OP: 29-08-2013, 13:30
ik heb een probleem ik ben al een tijd vrienden met een jongen. we zijn close en knuffelde elkaar altijd, hij kwam gisteren langs om even gezellig te doen. Dit keer bleef het niet bij knuffelen maar we zijn ook verder gegaan. gisteren avond was het nog alleen zoenen maar toen ik vanochtend naast hem wakker werd is er meer gebeurt. hij heeft alleen al wel een vriendin? wat moet ik tegen hem zeggen?
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: wat te doen?
#1: 30-08-2013, 01:15
Hoi Louwtje,

Niet zo slim maar het is nu eenmaal gebeurt maar ik zou er wel over praten met je vriend.
En hem vragen als er meer in zit voor jullie (als je dat zou willen tenniste) misschien kiest hij voor jou en maakt hij het uit met zijn huidige vriendin.
En zo niet dan was het een foutje wat niet meer zal gebeuren.
Succes hoop nog wat je horen hoe dit afloopt ?
  • IP logged

l

lauwtje

Re: wat te doen?
#2: 09-09-2013, 14:55
nee slim was het zeker niet, hij wil niet voor me gaan maar blijft me zoenen, k mag niks zeggen over wat er gebeurt is en hij wil er niet over praten :(!  ik wil hem niet kwijt als vriend
  • IP logged

i

ikkeikke

Re: wat te doen?
#3: 27-09-2013, 21:08
Gwn doen wat je t beste lijkt denk... Doen alsof t niet is gebeurd of gwn in 1 x zeggen wat je ervan vind
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: wat te doen?
#4: 28-09-2013, 03:25
Je zal toch duidelijk moeten zijn vertel hem dat het kussen en knuffelen over moet zijn je heb er niets aan als hij je hoofd op hol jaagt want hij zal toch nooit echt jouw vriend worden omdat hij voor een vriendin heeft.
Het is voor hem misschien wel leuk om te vrijen met twee of nog meer meisjes maar voor jou is het echt balen daarom moet je er echt mee stoppen.
En als hij je toch wil kussen draai je hoofd dan weg of loop weg en nodig hem ook niet meer op jouw slaapkamer want dat is vragen om dingen die je zegt niet te willen.
 Dus wees sterk en laat je niet meer misbruiken door die vreemdganger,
Als jij later een vaste relatie heb zal het jou ook verschrikkelijk veel pijn doen als je hoort dat je partner vreemd gaat maar nu werk je er aan mee en zijn vriendin denkt dat hij haar trouw is terwijl haar vriend met jouw ligt te rommelen
Vertel hem dat je een relatie wil met iemand die wel alles voor mij over heeft en die wel voor 100% voor mij wil gaan en hem horen vertellen dat ik de enigste ben voor hem.

  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal