Skip to main content

Auteur Topic: 2 problemen.

r

rexeter

2 problemen.
OP: 28-09-2013, 18:27
Hallo,
Ik ben verliefd op een meid die al een vriendje heeft (Ik heb het haar verteld, dat ik dr leuk vind, en zij vind mij ook leuk.) Elke maandag zien we elkaar (sport) en daarna knuffelen we (als vrienden) maar soms kunnen we elkaar niet los laten, en hebben de neiging om te zoenen... (niet alleen ik, maar zij ook, heeft ze verteld)
Ik weet niet wat ik moet doen, want als ik op Facebook kijk, en d'r vriendje reageert....doet het pijn in mijn hart. En ik ben echt hopeloos...verliefd....
Heeft iemand een idee wat ik moet doen, want het begint wel erg irritant te worden, en mijn humeur veranderd drastisch...

Alvast bedankt, groeten Rexeter
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 206
  • Aliit ori'shya tal'din
  • Man - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2013
Re: 2 problemen.
#1: 28-09-2013, 19:46
ik denk dat het het beste is om gewoon vrienden te blijven en meer niet. Want als zij ook van haar vriendje houd en het uitmaakt voor jou zou ze dat makkelijk weer opnieuw kunnen doen.

Er zijn meer vissen in de oceaan, het grootste gedeelte is nog onontdekt.
  • IP logged

B

Beautygirl_D

Re: 2 problemen.
#2: 15-12-2013, 12:52
Blijf rustig. Probeer niet aan haar te denken. En kijk en praat ook niet met haar. Mis je haar na 2 dagen al? Dan ben je echt verliefd. Als zij ook echt verliefd op jou is dan zou ze het uitmaken met haar huidige vriendje. Als ze dat niet doet is ze eigenlijk niet echt verliefd op je. En dan moet je maar opzoek naar een ander leuk meisje die wel om je geeft.   
Xxxxx - van Mij
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal