Skip to main content

Auteur Topic: Docenten

s

serenaa

Docenten
OP: 07-10-2013, 23:14
Hey, ik ben nieuw hier en zit met een vreemd probleem. Ik ben een meisje van 16 en zit in de 4de, op school ben ik meestal erg stil. Kweetnie wrm, zo is mijn karakter gwn. Maak ik me ook niet druk om. Maar mijn ak leraar viel dat op, dus die vroeg wel s of het wel goed met me ging (ik stel hem dus gerust) maar hij was nog nie helemaal overtuigd. Eerst vond ik t maar irri dat hij dat deed, maar later... Ja nu komt het... werd ik gwn BLOEDGEIL van hem. Ik kijk tydens de les vaak naar zn broek, de plek waar zn penis zit, terwijl hij helemaal niet knap is ofso en op gemiddelde leeftijd maarjah. Ik was een x10min alleen met m in een lokaal toen ik een toets ging herkansen. Hij vroeg dus weer dingen en ik stelde hem gerust, dus hij zei dat hij me niet meer lastig ging valle met vragen. En toen dacht ik.. Shit, dat vind ik nou juist zo lekker. Hij noemt me ook vaak schat, daar bedoeld ie nx mee hoor, dat doet ie bij elk meisje. Ik word dus  egt nat van hem. Maar mijn vraag is dus, is dit normaal? Ik hoop op een snelle reactie! Xx
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: Docenten
#1: 08-10-2013, 09:57
Hoi,

Nee, het is niet zo raar dat je die gevoelens hebt.

Is het niet zo dat je het fijn vind dat iemand vraagt hoe het met je gaat en dat ie interesse in je toont? Heb je dat soort dingen weleens eerder gekent dat iemand zo interesse in je toont?
Vind je het misschien ook fijn het gevoel dat je iemand kan geruststellen? Of fijn dat iemand zorgen om je maakt?

Groetjes,

Meisjegevoel
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

s

serenaa

Re: Docenten
#2: 09-10-2013, 21:58
Nee, dat is juist zo vreemd. Ik vind het juist irritant als mensen dat te vaak vragen. Maar het is niet zo dat ik alleen geil word van zn uitspraken en vragen enz maar ook gwn alles wat hij doet.
Ik ben trouwens niet verliefd op hem hoor, maar fijn om te weten dat het normaal is. Verder zou ik egt nie weten wat het betekend.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal