Skip to main content

Auteur Topic: Cervix / baarmoeder

D

Dobeens

Cervix / baarmoeder
OP: 08-10-2013, 09:49
Hallo,

Ik ben een meisje van 16 en heb sinds kort een vriend.
Ik heb al wel eens eerder geneukt, maar nu wil mijn vriend meer.
Probleem is dat hij nogal lang is daar beneden. Als hij in me is dan kan hij niet dieper maar dat willen we wel. Lees veel op het forum dat het pijn doet als hij doordrukt. Bij mij valt het mee, ik voel wel druk op mijn baarmoedermond als hij er tegenaan drukt, maar ik lig niet te gillen van de pijn.

Mijn vraag is of het fysiek mogelijk is om zijn schlong door de baarmoedermond heen te laten gaan en wat zijn daar de gevolgen van?
Als ik zelf met mijn dildo er tegen druk geeft het een beetje mee. Kan ik ermee doorgaan?

Btj raar mss maar ben benieuwd...
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: Cervix / baarmoeder
#1: 09-10-2013, 01:01
Ik heb hier en daar gelezen de tips variƫren van een warm bad voor de sex of spierverslappers voor de sex zodat je in ieder geval goed ontspannen bent.
Verder het advies veel glijmiddel te gebruiken daarmee word het minder pijnlijk  Dit zorgt ervoor dat het allemaal wat soepeler loopt en dat je minder wrijving hebt.
Probeer eens wat standjes waarbij hij wat minder diep gaat.
Je kan makkelijk nagaan hoe ver je kan gaan zodat jullie beiden lol aan zijn lul hebben en dan kan je daar rekening mee houden.
Wellicht kan hij,  of beter nog jij een hand ertussen houden om te voorkomen dat hij niet te diep voor je en Zo kan je zelf er wat meer controle erover houden en hoeft ze niet bang te zijn dat het weer pijn gaat doen.
Tevens is voorzichtigheid hier de key. Dus niet als een wilde tekeer gaan.
  • IP logged

D

Dobeens

Re: Cervix / baarmoeder
#2: 10-10-2013, 14:14
Ik heb hier en daar gelezen de tips variƫren van een warm bad voor de sex of spierverslappers voor de sex zodat je in ieder geval goed ontspannen bent.
Verder het advies veel glijmiddel te gebruiken daarmee word het minder pijnlijk  Dit zorgt ervoor dat het allemaal wat soepeler loopt en dat je minder wrijving hebt.
Probeer eens wat standjes waarbij hij wat minder diep gaat.
Je kan makkelijk nagaan hoe ver je kan gaan zodat jullie beiden lol aan zijn lul hebben en dan kan je daar rekening mee houden.
Wellicht kan hij,  of beter nog jij een hand ertussen houden om te voorkomen dat hij niet te diep voor je en Zo kan je zelf er wat meer controle erover houden en hoeft ze niet bang te zijn dat het weer pijn gaat doen.
Tevens is voorzichtigheid hier de key. Dus niet als een wilde tekeer gaan.

het punt is dat we wel allebei dieper willen.
dus hoe dat werkt met spierverslappers, weet je dat? kan je die bij de kruidvat krijgen ofzo?
dat met die hand ertussen doen we al, maar we willen meer. en we doen al voorzichtig hoor.
ik heb met mijn dildo er al vaak tegenaan gedrukt en ook al wel een beetje erin, maar ik vraag me af of regelmatige oefening met spierverslappers dit dan in de toekomst ook makkelijker maakt?
  • IP logged

J

Jheitko

Re: Cervix / baarmoeder
#3: 29-10-2013, 17:35
Die baarmoedermond zit daar niet voor niks he ;) die sluit de baarmoeder af voor aerobe bacterieen en virussen. Fysiologisch gezien is het wel mogelijk, maar is het verstandig? Dat denk ik niet.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal