Skip to main content

Auteur Topic: Tja...

V
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 32
  • Als je denkt dat alles tegenzit, denk dan opnieuw
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: mrt 2013
Tja...
OP: 10-10-2013, 13:42
Hallo,

Ik ben 15 jaar en vinger mezelf al bijna elke dag, dan krijg ik o.a. het gevoel dat ik naar de wc moet... alleen wanneer ik dan stop, dan gaat het weer over... klopt dit?
En nog iets: ik ben dus 15 en heb al wanneer ik mezelf vinger, meteen allemaal geile ideeën over hoe het zou zijn als het een penis is enzo... is dit normaal?

Xxx Vraagkind
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: Tja...
#1: 10-10-2013, 16:53
Hoi,

Ik heb in een artikel iets gelezen over dat vrouwen tijdens gemeenschap wel vaker het gevoel hebben te moeten plassen (en daardoor moeite hadden om klaar te komen omdat ze dat gevoel willen wegdrukken)
Dus als je jezelf zou vingeren zou dat denk ik hetzelfde effect hebben?

Het is trouwens normaal om fantasieen erover te hebben hoe het zou zijn als je het met iemand zou doen.
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

V
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 32
  • Als je denkt dat alles tegenzit, denk dan opnieuw
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: mrt 2013
Re: Tja...
#2: 12-10-2013, 15:40
Oke,

Dank je!!
Xxx
  • IP logged

M

Marije

Re: Tja...
#3: 28-10-2013, 19:38
Heei,

Ik vinger mezelf ook vaak en heb ook seks. Ik ken het gevoel heel sterk. Als ik dit gevoel krijg betekent het bij mij meestal dat ik ga squirten. Ik weet niet of je weet wat dat betekent? In ieder geval, als ik stop dan stopt het gevoel inderdaad, is niet gek ofzo.

En over je fantasien, die zijn meeeer dan normaal. Mijn libido is ernstig hoog, dus ik ben ontzettend vaak geil.. Weet niet hoe dat kan trouwens;)

x
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal