Skip to main content

Auteur Topic: de eerste keer

f
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 27
  • life is too short to wait
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: okt 2013
de eerste keer
OP: 11-10-2013, 20:24
hoi hoi,

een hele goeie vriend van mij begon laatst opeens over dat hij mij mooi vond enz.. en dat hij mij wou masseren nou dit heeft hij gedaan, en ik heb ook hem gemasseerd. Dit was echt heel gezellig en fijn. maar nu begint hij erover dat hij mij graag zou willen ontmaagden maar weet niet wat ik moet doen. het lijkt me wel lekker maar ik vind mezelf nog zo jong wat vinden jullie?
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 206
  • Aliit ori'shya tal'din
  • Man - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2013
Re: de eerste keer
#1: 11-10-2013, 21:16
ik vind je ook te jong in ieder geval. Hoe oud is hij?
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 175
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: nov 2011
Re: de eerste keer
#2: 11-10-2013, 21:21
Ik vind je inderdaad ook erg jong. Je bent zo oud als mijn zusje en ik zou het niet toelaten, als mijn zusje dat doet. Bovendien kan het altijd nog, je leven is nog lang en de eerste keer moet toch heel bijzonder zijn? Is er ook echt een vonk tussen jullie, ben je verliefd? Of wil je het gewoon uit nieuwsgierigheid?
  • IP logged

O

Opradah1

Re: de eerste keer
#3: 11-10-2013, 23:19
Ik deel de bovenstaande meningen,
Ik vind je er nog veelste jong voor.
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: de eerste keer
#4: 12-10-2013, 02:11
hoi Femke,

Je bent 13 jaar en ja dat is jong maar niet te jong Je moet voor je zelf nagaan als je daar al aan toe bent of dat je liever wat langer wacht ?
Hoe lang heb je wat met die jongen ? hou je echt van die jongen ? houd die jongen ook van jou ? ontmaagden is eenmalig bewaar je dat voor die speciale jongen ? Denk er in ieder geval goed over na.
Uiteindelijk is het jou eigen keuze en als je besluit om om je te laten ontmaagden door die jongen zorg dan dat jullie het veilig doen zorg dat er condoom,s zijn.
  • IP logged

f
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 27
  • life is too short to wait
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: okt 2013
Re: de eerste keer
#5: 12-10-2013, 08:53
hoi allemaal,

dankje voor de reactie's en ik ben dus niet de enige die mij te jong vind.
hij is ook 13 en houden wel echt van elkaar maar denk dat ik het niet ga doen. Ben het helemaal eens met jullie reacties.

Dankje wel!!
  • IP logged

M

Marije

Re: de eerste keer
#6: 28-10-2013, 19:50
Hee,

Ik denk dat je op je dertiende nog erg jong bent en niet helemaal zeker van je lichaam. Je moet nu geen dingen doen waar je later spijt van gaat krijgen. Ik ben was 15 toen ik voor het eerst seks had, maar dat is met de jongen waar ik nu al 3 jaar verkering mee heb. Ik ben inmiddels 17 en ben dolgelukkig met hem. Maar op je dertiende weet je nog niet zeker of je wel je verdere leven met hem wilt zijn, toch? Ik vind persoonlijk dat seks voor één persoon is waar je écht van houd. Mijn mening hoor, dat kan voor iedereen anders zijn;)

Mijn mening is dat je beter nog eventjes kunt wachten. Ook omdat het iets heel moois moet zijn, je eerste keer. Die kun je natuurlijk ook maar één keer weggeven.  ;D

Kus!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal