Skip to main content

Auteur Topic: uitslag

T

Tanoniem

uitslag
OP: 20-10-2013, 22:56
hai mensen, ik heb een soort uitslag rond mijn kruis, het begon klein rondom de penis maar het heeft zich uitgebreid over het hele gebied, in het begin heb ik antischimmel spul gebruikt maar dat werkt niet, ik wil eignelijk niet naar mijn huisarts omdat ik dan waarschijnlijk naakt moet zijn en dat wil ik gewoon niet...
Hellup
  • IP logged

T

Tanoniem

Re: uitslag
#1: 20-10-2013, 22:59
ik heb het trouwens al bijna een jaar maar ik weet gewoon niet wat ik ermee aan moet.
  • IP logged

O

Opradah1

Re: uitslag
#2: 21-10-2013, 17:06
Hoe ziet het eruit? Jeukt het ook?
Ik snap dat je liever niet naar se dokter wilt omdat je dan naakt moet, maar het is wel echt het beste in zulke gevallen.. Wij kunnen wel ons best doen om iets te zeggen wat wij DENKEN dat het is.. Maar we zijn geen dokters en daarbij zien we t niet, we horen alleen wat je zegt.. De dokter heeft ervoor geleerd en ziet dagelijks heel wat mensen bloot, niets om je voor te schamen! Het gaat wel om je lichaam, misschien kun je beter toch wel gaan?

Zonder ouders als je die er niet bij wilt.
  • IP logged

T

Tanoniem

Re: uitslag
#3: 21-10-2013, 18:19
Wat moet dat moet, maar misschien kan ik het ook nog wel laten zien zonder dat ik naakt ben.
  • IP logged

O

Opradah1

Re: uitslag
#4: 21-10-2013, 19:04
Ik weet niet waar het precies zit, waar t begint en eindigt..
Miss als je een losse boxer aandoet dat ze hem dan gwn opzij kan schuiven zodat ze het kan zien.. Maar dat zul jezelf moeten kijken of dit mogelijk is voor de plek waar je het precies hebt.
  • IP logged

T

Tanoniem

Re: uitslag
#5: 21-10-2013, 20:23
ja ik denk dat dat wel moet lukken, thanks ik moest vooral even mijn verhaal kwijt en toch beetje raad.
  • IP logged

O

Opradah1

Re: uitslag
#6: 21-10-2013, 21:38
Geen probleem daar zijn we op t forum voor,
Laat je nog even weten als je geweest bent?
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal