Skip to main content

Auteur Topic: Confused

t

toxicroses

Confused
OP: 04-01-2014, 18:28
Hii,

Ik ben heel erg in de war de laatste tijd.
Ik schaam me hier best voor maar.. Ik voel me niet echt een meisje. Maar ook geen jongen.
Ik weet niet wie of wat ik ben (van binnen) en dat is heel verwarrend.
Ook heb ik een tweede probleem.
Ik denk dat ik biseksueel ben.
Ik ben namelijk verliefd op een jongen én een meisje.
De jongen zit bij mij in de klas, en het meisje.. is een van mijn twee beste vriendinnen.
Ze is als een zusje voor me, en ik wil het niet verpesten door mijn gevoelens te uitten. Zowieso is zij niet bi.
Ik ben al dagen radeloos en weet niet wat ik moet doen om om te gaan met dit gevoel. Ik hoop zo dat het maar een bevlieging is.
Iemand advies?

b.v.d., m.v.g Nikki.
  • IP logged

P

Pubertje!

Re: Confused
#1: 11-01-2014, 16:05
Hey toxicroses!

Het is lastig als je verliefd wordt op je beste vriendin... Het is het beste om het tegen aar te zeggen maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Misschien moet je eerst een zeggen tegen haar dat je denkt dat je bi bent en kijken hoe ze reageert. wie weet vertelt ze hetzelfde tegen jou en als ze slecht reageert mis het misschien verstandiger om ermee te wachten.

dus.. je bent op allebei verlief? op een jongen en een meisje? met wie zou jij het liefst een week op een onbewoond tropisch eiland zitten?

en met wie zou je liever dichtbij komen en aan elkaar friemelen?

op diegene ben je waarschijnlijk het meest verliefd!

ga je hart achterna!
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: Confused
#2: 17-01-2014, 15:55
Zou je misschien kunnen omschrijven wat je als persoon bent vanbinnen? Met alles erop en eraan?
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

I

IdkVZ

Re: Confused
#3: 23-11-2014, 20:59
Hey,

Ik heb precies hetzelfde probleem, maar ik ben niet op mn beste vriendin verliefd. Ik weet niet of ik al verliefd ben, maar ik voel wel wat...
Heb je misschien al ervaring of tips? :(
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal