Skip to main content

Auteur Topic: Afspraakje met jongen van internet

E
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 27
  • Vrouw - 27 jr
  • Aangemeld: nov 2012
Afspraakje met jongen van internet
OP: 13-01-2014, 17:13
Over twee dagen heb ik een afspraakje met een jongen die ik via internet heb leren kennen. Hij woont niet aan de andere kant van het land maar gewoon hier in de buurt. Mijn ouders weten ervan en vinden het wel eng! Omdat het de eerste keer wordt dat ik die jongen ga zien en spreken in het echt. We hebben elkaar natuurlijk al wel gezien op skype en foto's gestuurd via snapchat. Doordat mijn ouders het eng vinden begin ik het zelf ook eng te vinden en heb ik er geen zin meer in. Terwijl ik de kant die ik nu van hem 'ken' heel leuk vind! Ook ben ik ineens ontzettend zenuwachtig aan het worden! Ook al gaan we alleen maar wat drinken in de stad, op een plek waar dus veel mensen komen. Heeft iemand hier ervaring mee? Of misschien tips?
  • IP logged

O

Opradah1

Ja ik heb hier ervaring mee, 2 jongens heb ik leren kennen (apart 2x niet tegelijk)

Het is ook zeker niet zonder gevaar maar als je het leuk vindt moet je het zeker doen.. Je ouders weten ervan dus dat is goed.
Ik heb er zeker geen spijt van.
Een van deze 2 jongens is een hele tijd mijn beste vriend geweest, en de ander is al ruim 2jaar mijn vriend nu.

Mocht je het echt eng vinden dan kun je vragen of je ouders meegaan of vragen of hij bij jou thuis wilt komen waar je ouders in de buurt zijn
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Hey,

Ja hier heb ik ervaring mee.
Voordat het gaat gebeuren ben je dood zenuwachtig... Wat Opradah1 zegt klopt ook het is niet helemaal zonder gevaar maar er zit ook een kans in dat het goed gaat.
Bij mij ging het ook goed.

Wat misschien zo kan zijn als je elkaar heeeel lang hebt gesproken via alleen internet telefoon enz kan je een soort van 'internetbeeld' van iemand geschetst hebben en een 'real-life-beeld'. Dit kan even wat tijd kosten voordat je die bij elkaar gaat zien.
Achter de computer zie je ook niet hoe iemand werkelijk is en wat de gewoontes en gedragingen zijn van die persoon. (en als je bijv niet met iemand hebt gebelt hoe iemand klinkt enz) Probeer jezelf op die manier even te laten wennen aan hoe de persoon 'in het echt' is.

Wat eigenlijk handig is om een vriendin mee te nemen. Of hou een soort van 'wapen' bij je voor als het fout zou gaan.
Je zou bijv deo mee kunnen nemen als het fout gaat. (dan kan je in de ogen spuiten van de dader, doe de deo trouwens op een makkelijke plek...)

Xxx Succes
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

E
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 27
  • Vrouw - 27 jr
  • Aangemeld: nov 2012
Heb inmiddels al afgesproken met de jongen! We hebben heel gezellig wat gedronken. Het viel allemaal heel erg mee, het gesprek kwam snel op gang en we hebben veel gelachen. We gaan dus ook zeker vaker afspreken want de klik, die was er!

Het was trouwens niet de eerste keer dat ik een jongen via internet heb leren kennen. Alleen verliep dat heel anders, het was absoluut geen aantrekkelijke jongen, maar dat vond ik niet het belangrijkste. Zolang het innerlijk maar goed was! Alleen na de eerste date wist ik al dat het niks ging worden maar ik wou het toch graag proberen. Alleen al omdat er de eerste keer veel spanning is en je jezelf niet echt een houding weet te geven.

Alleen deze keer ging het helemaal top! Was zelf helemaal ontspannen! Bedankt voor jullie reacties meiden!
  • IP logged

O

Opradah1

Wat goed om te horen dat het zo gezellig waa en dat alles goed ia is gegaan! Vast ook erge opluchting voor je ouders dat ze nu weten dat wt echt goedzit met deze jongen :)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal