Skip to main content

Auteur Topic: Anale sex ..

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 411
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: jan 2012
Anale sex ..
OP: 20-01-2014, 16:42
Hallo,

Ik fantaseer heel veel over anale sex. het lijkt me supergeil en wil het graag een keer proberen. Maar het punt is dat ik geen vaste relatie heb (ben er ook niet echt naar op zoek nu), maar ik neem na het uitgaan wel eens en meisje mee naar huis. Mijn vraag is of en hoe, ik dat kan doen tijdens een one night stand.. Ik fantaseer er al langer over maar heb het bij mijn vorige relatie ook nooit durfen vragen. Dus laat staan bij een one night stand..   Tips? :)

  • IP logged

O

Opradah1

Re: Anale sex ..
#1: 21-01-2014, 20:33
Ik snap dat je dit eng vind om te vragen, maar misschien is het bij een one night stand wel minder erg om een nee te krijgen dan bij een vaste relatie?
Je ziet dit meisje immers niet meer (vaak) en je zult vanzelf iemand tegenkomen die dit wel ook wilt..

Hoe je dit kunt aanpakken; iig heel voorzichtig.. Niet pushen wanneer zij aangeeft dit niet te willen of niet zeker te weten of ze dit wil..
Nee heb je, ja kun je krijgen.
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Anale sex ..
#2: 21-01-2014, 23:20
16 jaar en ONS ? ? ? De maatschappij verandert wel heel erg hard op het ogenblik :(
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 411
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: jan 2012
Re: Anale sex ..
#3: 22-01-2014, 06:15
Ik snap dat je dit eng vind om te vragen, maar misschien is het bij een one night stand wel minder erg om een nee te krijgen dan bij een vaste relatie?
Je ziet dit meisje immers niet meer (vaak) en je zult vanzelf iemand tegenkomen die dit wel ook wilt..

Hoe je dit kunt aanpakken; iig heel voorzichtig.. Niet pushen wanneer zij aangeeft dit niet te willen of niet zeker te weten of ze dit wil..
Nee heb je, ja kun je krijgen.

Jaa het lijkt me gewoon supereng om te vragen, zou ook jammer zijn als ze dan gelijk afknapt..
Pushen ben ik sws geen type voor, ben vaker iets te lief heb ik het idee :p
  • IP logged

O

Opradah1

Re: Anale sex ..
#4: 22-01-2014, 06:53
Ja dat snap ik, ik denk dat iedereen dit wel spannend/eng zal vinden om tevragen maar ik denk dat je hier niet omheen komt.
Je kunt wachten tot een meisje dit aan jou vraagt, maar ik vrees dat je dan erg lang kunt wachten want ik denk dat jongens die stap eerder zullen zetten dan meisjes..

Mocht je een ja krijgen, doe het dan (nog veel) voorzichtiger dan als je het normaal doet bij een eerste keer seks.. Want anaal kan bij een meisje erg pijn doen.
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: Anale sex ..
#5: 22-01-2014, 12:59
Misschien kan je proberen op een avond dat je met een one night stand bent haar eerst vaginaal nemen en daarna anaal. Dan loop je minder minder kans op een blunder als ze zou weigeren.

Wat wel aan te raden is trouwens veel glijmiddel te gebruiken (op waterbasis in verband met condoom) enz maar ik denk dat je daar al aan gedacht heb.
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

m

marijn

Re: Anale sex ..
#6: 06-03-2014, 22:16
Citaat
ocht je een ja krijgen, doe het dan (nog veel) voorzichtiger dan als je het normaal doet bij een eerste keer seks.. Want anaal kan bij een meisje erg pijn doen.

Bij een jongen ook de eerste ker hoor, maar pijn is maar even daarna is het best lekker
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal