Skip to main content

Auteur Topic: 17 jaar en onzeker in het bijzijn van meisjes.

D

DanielLoan

Hallo,
ik ben een jongen van 17 jaar. Ik wil niet raar overkomen, maar wat ik van mezelf weet is dat ik wordt gezien als knappe jongen die vooral lekker normaal is. Ik ben totaal niet van het type mens dat met hangjongeren ergens naar toe gaat.
Toen ik in de 1ste en in de 2e zat was er niks aan de hand wat betreft meisjes. In de 2e zelfs nog een relatie gehad met een super leuk meisje, waar menig jongen jaloers op was (zo kreeg ik te horen). Waarom die relatie mis is gegaan? Ik was totaal niet de 'gentlemen' tegenover haar. Zij nam het initiatief. En voor dat het een relatie werd wou ze mij alleen spreken op een zogenaamde mentordag, we kwamen niet verder als: 'ja, ik vindt je super leuk'. Na 5 minuten liepen we weer weg en deden ons ding. Dat zijn juist de momenten dat ik de relatie officieel heb moeten maken etc. En op het moment dat het officieel werd.. gaf ik haar, jawel, een hand! Geen eens een kus. Ongelooflijk.

In de 3e zaten er tal van leuke meisjes in de klas waar ik ook wel goed mee kon praten. Praten op Whatsapp ja, want in het echt werd het weer te spannend en durfde ik niks. Ik ben ervan overtuigd dat als ik meer met het meisje zou doen.. dus tegen haar praten in het echt, dat het serieus iets had kunnen worden. In de 4e was dit hetzelfde.. maar ondertussen zit ik op een andere school in mijn 1e jaar, in een andere stad.
Zo heb ik met geen 1 meisje echt contact op Whatsapp. Alleen met één, waarmee ik al 2 jaar Whatsapp, maar die is meer een goede vriend dan dat het echt als vriendin iets zou worden. De andere is allemaal heel af en toe dat we tegen elkaar praten. Maar dat is alleen als initiatief van mij, zij zal nooit tegen mij praten.

Het zijn kleine dingen, maar het maakt me onzeker. Genoeg jongeren die gezoend hebben. Genoeg jongens die vlekkeloos (zo lijkt het) met een super mooi meisje loopt, alleen. Kleine dingetjes.
Ik weet dat ik erg leuke meisjes kan aantrekken, maar dat moet dan echt op toeval zijn.

Mijn vraag is. Hoe kan ik hieruit komen? Is het echt raar dat je op je 17e nog niet gezoend hebt? Hoe kom ik gewoon perfect in contact met meisjes.

En ja, 'loop op meisjes af, praat met ze', is heel erg mooi.. maar als je dat niet kan is het verdomd lastig.

Alvast mijn dank.  8)
  • IP logged

a

anonymous

Zoals je zelf al zegt ben je dus onzeker bij meisjes, maar dit is echt niet nodig!;) Als je zeker bent van jezelf straal je dit ook uit.

En wat was er in je vorige klas anders dan nu dat je toen wel appte met meisjes uit je klas en nu niet meer?

Zoals je zelf al zei heb je niet echt heel veel aan ' stap op ze af' als je dat niet kan, maar het is toch altijd goed om te proberen. Probeer een keer in een les naast een meisje zitten en laat je dan niet tegenhouden door twijfels en onzekerheid.

  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal