Skip to main content

Auteur Topic: Zwanger?

J

Jackie

Zwanger?
OP: 03-02-2014, 19:24
Heyy allemaal,
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Vorige week dinsdag heb ik de morning after pil geslikt en op de maandag daarvoor ben ik met een nieuwe pilstrip begonnen. Deze zondag was de 7e dag van de strip en na de 7e dag ben je beschermd, maar ik heb seks gehad voordat ik de 7e pil innam. Ik heb alleen voorvocht in me gehad.
Kan ik zwanger zijn?
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Zwanger?
#1: 03-02-2014, 19:32
Ik mis geloof ik wat info.

Was het afgelopen maandag voor het eerst dat je de pil slikte of deed je dit de maanden er voor ook al regelmatig ?

Wanneer het voor het eerst was en je begint niet te slikken op de eerste dag van je menstruatie dan ben je pas volledig beschermd op het moment dat je met de 2e strip begint.

Ben je op de eerste dag van je menstruatie begonnen te slikken dan ben je meteen volledig beschermd.

Wat die MAP in dit verhaal doet is mij niet geheel duidelijk eigenlijk. Een MAP heeft alleen effect wanneer er al een bevruchting heeft plaats gevonden.

Overigens, ook voorvocht kan zaadcellen bevatten dus ook van voorvocht kan je zwanger worden.



  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal