Skip to main content

Auteur Topic: afstand of dichtbij ?' Help?' shiit man

S

Sannaa

Heyy ik ben sanna,
Ik heb een probleempjee..
Ik zit met 2 jongens ongeveer..
Maar ik leg even uit, jongen D ken ik nu bijna 2 jaar, t was een vriend van een oude vriendin van mij en ik zag zn nmmr op twitter en voegde hem toe en behon met hem te praten en nu 2 jaar later nog steeds 24/7 hij woont in het zelfde dorp als ik alleen dan de noord kant en ik zuid kant en ik heb hem 1x gezien en hij mij nog nooit, hij is zoo lief als we praten, we denken ook t zelfde, vindrn dezelfde dingen leuk, ik had hem een paar maanden terug gezegd dat ik iets voor hm voel en hij ook voor mij zei hij maar hij had het druk en legde alles uit, ik snapte hem wel hoor, maar dan gaat hij nu nog steeds lief praten en zegt hij dat hij van me houd, alleen meestal zegt hij t is een grap vorm, dus ik weet niet of t kloten is of echt, en dat is zo kut.. en ik heb gevraagt of hij volgende weel wil afspreken en dat gaan we doen..

De jongen R, t is een heel lang verhaal maar even kort : 3jaar geleden was t mn stief broer, en woont ver van mijn vandaan, nu is t later en hebben we iets gehad maar t werkte niet, en nu gaat die me fb berichten sturen op fotos reageren en skype we.. en hij is zoo lief ik weet niet hij doet iets en dan vergeet ik alles even, maar we skypte gister en vraagt hij elke keer hou je van me en wil je me terug, dus ik heb ja gezegd en nu heb ik een schuld gevoel... hik is echt super lief en alles maar hij woont te ver weg, meestal zeggen ze liefde kan tegen afstand, maar ik weet het niet,

En nu dus t probleem: ik heb iiets met R, terwijl ik D ook zie zitten maar ik weet nii of dat kloten is.. en ik weet niet wat ik moet doen nu man...
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal