Skip to main content

Auteur Topic: Ik denk dat ik zwanger ben

a

anoniem31

Ik denk dat ik zwanger ben
OP: 21-05-2014, 14:29
Hey allemaal,
Ik ben eergisteren avond de pil vergeten te nemen, ik heb die pil dan maar gisterenochtend genomen. Maar ik heb gisteren avond nog sex gehad... Kan het zijn dat ik zwanger ben? Ik heb sindsdien heel vaak buikpijn en ik heb ook een beetje roodverlies terwijl ik mijn regels pas over 6 dagen moet krijgen... HELP!
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Ik denk dat ik zwanger ben
#1: 21-05-2014, 14:54
Wat staat er in de bijsluiter dat je moet doen en laten wanneer je een pil vergeten bent ?

Ik denk dat die het beter weet dan dat wij het met zijn allen bij elkaar weten.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: Ik denk dat ik zwanger ben
#2: 22-05-2014, 23:56
volgens mij ben je wel safe al je de pil elke dag in de avond neemt en dan een keer s,morgens zo,n 8 uur later de pil neemt kan dit geen kwaad.
Mijn vriendin gebeurt dat ook nog al eens maar is er nooit zwanger van geworden.
En die pijn in je buik is gewoon een teken dat je ongesteld gaat worden dus dont worry.
  • IP logged

N

Noppie:D

Re: Ik denk dat ik zwanger ben
#3: 23-05-2014, 22:02
En anders ( zeg ik wel even heel makkelijk maarja ) als je er toch zeker van wilt zijn, een zwangerschapstest doen. Als je het  iet vertrouwt lijkt me dat de beste optie!

Komt allemaal goed hoor :)
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Ik denk dat ik zwanger ben
#4: 24-05-2014, 10:07
Bij de Action heb je 2 testen voor € 1,49
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

B

Bartju1337

Re: Ik denk dat ik zwanger ben
#5: 05-06-2014, 18:28
mijn ex was de pil ook n keertje vergeten, staat dat je t nadat je hem eigenlijk moest innemen 12uur de tijd hebt om hem nog in te nemen en dan heeft het nog dezelfde werking. het roodverlies zou kunnen omdat je dus langer dan 12uur derna hebt gepakt. en je misschien nu ongesteld wordt? :\
ik bedoel alles kan, maar dan nog.. misschien even testje gaan hale bij de action :)
kan nooit kwaad

succes alvast
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal