Auteur Topic: Waar kijk jij naar bij een jongen?  (gelezen 8955 keer)

• Oude Bekende
  • *
  • Leeftijd: 21
  • Geslacht: Man
Waar kijk jij naar bij een jongen?
« Gepost op: 01 juni 2014, 00:52:23 »
De titel zegt het eigenlijk al. Waar kijk je naar bij een jongen? Wat vind je belangrijk bij een jongen en hoe hij in het algemeen is? Ik ben zeer benieuwd naar de antwoorden van de dames.

• Global Moderator
  • Leeftijd: 2014
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
Re: Waar kijk jij naar bij een jongen?
« Reactie #1 Gepost op: 01 juni 2014, 10:00:02 »
Naar zijn vriendin. :)

• De Beste
  • Leeftijd: 24
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 01 juni 2014, 14:43:20 »
Naar zijn vriendin. :)
Ik dacht dat je altijd naar mij keek  8)  8) 8) lol

• Meester Lid
  • Leeftijd: 23
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
« Reactie #3 Gepost op: 01 juni 2014, 17:13:16 »
Zijn uitstraling is voor mij heel belangrijk (en dan val ik persoonlijk op de lieve uitstraling)
Dat is dus iets persoonlijks en kan de jongen zelf niks aan doen.

Daarnaast moet hij naast zijn uitstraling zelf ook lief zijn.
Zelf ben ik nogal onzeker en heb ik dus bevestiging nodig, dat hij bij me wilt zijn en me leuk vindt etc. en dat dus laat merken. Dat hij graag iets met je gaat doen.
Natuurlijk moet ik me erbij op mijn gemak voelen en ermee kunnen lachen.
Én wat intelligentie is voor mij ook wel belangrijk. Ik kan me er ontzettend aan storen als een jongen niks begrijpt.

Tot zover mijn lijstje haha.

• Oude Bekende
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 01 juni 2014, 18:16:08 »
Zijn uitstraling is voor mij heel belangrijk (en dan val ik persoonlijk op de lieve uitstraling)
Dat is dus iets persoonlijks en kan de jongen zelf niks aan doen.

Daarnaast moet hij naast zijn uitstraling zelf ook lief zijn.
Zelf ben ik nogal onzeker en heb ik dus bevestiging nodig, dat hij bij me wilt zijn en me leuk vindt etc. en dat dus laat merken. Dat hij graag iets met je gaat doen.
Natuurlijk moet ik me erbij op mijn gemak voelen en ermee kunnen lachen.
Én wat intelligentie is voor mij ook wel belangrijk. Ik kan me er ontzettend aan storen als een jongen niks begrijpt.

Tot zover mijn lijstje haha.

Prima antwoord. Het is kijken naar hoe een jongen meer van binnen is dan van buiten. Ik krijg echter het vage en onterechte idee dat meisjes rond mijn leeftijd namelijk mikken op het uiterlijk van een jongen. Is dat gewoon persoonlijk of kan je me wijs maken dat de overgrote deel daar niet zo veel om geeft, of in ieder geval dan dat er geschetst wordt?

• Meester Lid
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
« Reactie #5 Gepost op: 01 juni 2014, 19:06:29 »
Ik krijg echter het vage en onterechte idee dat meisjes rond mijn leeftijd namelijk mikken op het uiterlijk van een jongen. Is dat gewoon persoonlijk of kan je me wijs maken dat de overgrote deel daar niet zo veel om geeft, of in ieder geval dan dat er geschetst wordt?

Iedereen doet het. Meiden willen een jongen met sixpack en jongens willen een meisje met strak/dun lijfje etc.
Ik persoonlijk doe daar niet aan mee, ik weet dat ik zelf niet de knapste ben en dat kan ik ook niet verwachten van mijn (toekomstige) vriend. Maar als je verliefd bent, dan vind je degene waar je verliefd op bent knap, leuk en perfect. Niks is beter. En ik denk dat de meisjes en jongens van onze leeftijd die zeggen dat uiterlijk het belangrijkste is, nog nooit echt verliefd geweest zijn of gewoon dom zijn (sorry). Natuurlijk wil je dat je vriend er leuk uit ziet en dat je trots op hem kan zijn, maar nee uiterlijk is niet het belangrijkste. Alleen moeten jongens en meiden van onze leeftijd daar nog even achter komen.. 

• De Beste
  • Leeftijd: 24
« Reactie #6 Gepost op: 01 juni 2014, 19:13:02 »
Eerst kijk je altijd naar het gezicht van een jongen en daarna naar de rest.
Je kijkt ook of een jongen lief vanbinnen is  :-*

• Oude Bekende
  • *
  • Leeftijd: 19
  • i'm on a rollercoaster that only goes up m friend
« Reactie #7 Gepost op: 05 juli 2014, 21:57:27 »
Als eerst naar zijn ogen :-*
Daarna naar het innerlijk. Is hij lief, zorgzaam etc. Een jongen moet je met respect behandelen en anders kan die opzouten. Heb je hier genoeg aan? Haha sorry voor mijn botte opmerking.

• Oude Bekende
  • *
« Reactie #8 Gepost op: 06 juli 2014, 12:44:28 »
Als eerst naar zijn ogen :-*
Daarna naar het innerlijk. Is hij lief, zorgzaam etc. Een jongen moet je met respect behandelen en anders kan die opzouten. Heb je hier genoeg aan? Haha sorry voor mijn botte opmerking.

Zekers heb ik hier wat aan. Wederom is het kijken naar hoe een jongen van binnen is dan van buiten. Dat is mij zowel op deze forum als in het echt opgevallen. Ik vraag me nog steeds af waar ik het vage idee vandaan heb gehaald dat meisjes puur naar uiterlijk kijken.

Meer antwoorden of tips zijn welkom want ik ben zeer benieuwd.

• Oude Bekende
  • *
  • Leeftijd: 19
  • i'm on a rollercoaster that only goes up m friend
« Reactie #9 Gepost op: 06 juli 2014, 13:43:05 »
Zekers heb ik hier wat aan. Wederom is het kijken naar hoe een jongen van binnen is dan van buiten. Dat is mij zowel op deze forum als in het echt opgevallen. Ik vraag me nog steeds af waar ik het vage idee vandaan heb gehaald dat meisjes puur naar uiterlijk kijken.

Meer antwoorden of tips zijn welkom want ik ben zeer benieuwd.

Het gaat ook wel een beetje om het uiterlijk hoor. Als je een jongen op straat ziet die je niet zo aantrekkelijk vind dan zou je minder snel een praatje maken dan waarneer hij wel aantrekkelijk is, toch? Ik kan wel zeggen dat het alleen om innerlijk gaat maar zo is het niet. Iedereen kijkt eerst naar uiterlijk en daarna pas naar het innerlijk. Als je uiterlijk niet goed is dan krijg je ook geen kans om je innerlijk te laten zien.

• Hele Bekende
    • Tumblr
« Reactie #10 Gepost op: 06 juli 2014, 21:56:04 »
Ik vind zelf uiterlijk belangrijk in de zin van uitstraling. Ik snap niet zo goed hoe meiden op die macho jongens verliefd kunnen worden als het zo duidelijk is dat ze meer van zichzelf houden dan van wie dan ook. Mag 'ie wel een leuk uiterlijk hebben, je hebt er niks aan.

Wat een jongen echt knap maakt, vind ik, is wanneer hij zichzelf is, zich niet te veel uitslooft, oog heeft voor de mensen om zich heen en intelligent overkomt.

Wat ik ook héél belangrijk vind is de geur. Als een jongen een uur in de wind stinkt, is het voor mij meteen gedaan!

Ik hoop dat je er wat aan hebt!

• Meester Lid
« Reactie #11 Gepost op: 07 juli 2014, 00:52:32 »
Uitstraling van een jongen daar kijk ik ook naar want tegenwoordig ( waar ik woon heb je van die wannabe straat jongetjes als je begrijpg wt ik bedoel) een nette en onschuldige uitstraling zelf moet hij oprecht zijn met wat hij zegt en niet van die wannabe mooie standaart praatjes maken of teveel opscheppen over zichzelf daar knap k heel erg van af ( slecht nederlandse zin sorry xD krijg je als je half buitelands bemtr) dus ook gelijk wil ik geen racistische jonge of een dwingende jonge. Hij moet respectvol zijn en netjes ja verder kan ik niks anders verzinnen :D

• Meester Lid
« Reactie #12 Gepost op: 07 juli 2014, 00:57:27 »
Er is natuurlijk verschil tussen " aantrekkelijk" en er verzorgt uitzien snapje. Een waar ik versta onder aantrekkelijk is :
- hygienne
- nette kleren niet die lage broekjes en straat style
- en financieel en toekomstig ( diblome of hoe je dt ook schrijft) school goed voor elkaar hebben met financieel bedoel ik niet dt die rijk is ofzo maar ik wol niet iemand die beetje straatgast die die schijt heeft aan zijn toekomst snap je gwn bij baantje en school zwz school vind ik belangrijk.

Dat vind ik nou aantrekkelijk

• Nope

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: 20 juli 2014, 13:22:51 »
Het gaat mij het meest om het innerlijk, uiterlijk is een extra als een jongen er goed uitziet ;p. Maar meisjes die je alleen willen om je uiterlijk zijn het niet waard.
En ik zou vooral vallen op jongens die zichzelf zijn, oke en aardig enz maar wees gwn vooral jezelf, and be a gentleman :)

• Kusjekusje

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: 26 juli 2014, 18:23:46 »
Meestal naar z'n lach / haar/ kledingstijl. Bij de eerste indruk dan!