Skip to main content

Auteur Topic: what to do..

N

Nini

what to do..
OP: 07-06-2014, 07:26
Hoi,
Een week geleden is het uitgegaan met m'n vriendin. Hier baal ik enorm van, aangezien ze, voordat we een relatie kregen, ook nog eens mijn beste vriendin was. Ze weet echt alles van me en altijd als we samen zijn hebben we enorm veel lol en ik kan dan echt mezelf zijn. Alleen, nu weet ik niet hoe we samen verder kunnen gaan en beste vrienden blijven. Toen mijn vorige relatie verbroken werd hebben zij en ik ook beloof om vrienden te blijven, wat uiteindelijk niet is gelukt. Ik ben enorm bang dat onze vriendschap nu op de kliffen loopt, want ik kan echt niet zonder haar. Jarenlang is ze er voor me geweest als ik het moeilijk had en ik wil haar vriendschap echt niet kwijt, ze is letterlijk alles voor me. Natuurlijk zit ik ook met het liefdesverdriet en de onzekerheid, aangezien ik echt wat voor haar voel(de), maar dat onze vriendschap niet kapot gaat vind ik een stuk belangrijker. Ik kan er mee leven niet in een relatie te zijn, zo lang ik maar vrienden met haar kan blijven. Help, ik zit echt in de knoop hier!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal