Skip to main content

Auteur Topic: Verliefd op mijn gymleraar.en hij op mij?

T

TMND

Ik weet het, dit is best standaard maar ik heb echt hulp nodig.
Ik ben dus verliefd op mijn gymleraar en hij gedraag t zich alsof hij ook op mij is. Het begon allemaal in de 2e les van t jaar, een meisje kreeg in eens heel erg last van astma en ik hielp haar. Lid
Dat zag hij en toen we zeg maar van het veld naar de kleed lokalen
Liepen, sloeg hij een arm om  me geen en zei dat hdij t heel lief vond dat ik haar geholpen en gaf me een soort van knuffel. Dit soort dingen komt nu een paar keer per les voor en ik kan niet zeggen dat ik t niet prettig vind... Ook krijg ik veel hogere punten dan ik verdien (9ipv 7) en hoef ik nooit iets te doen in de les. Ook hebben we staat momenten, dan vangt hij mijn blik en g
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Laat dit los want dit gaat niet goed komen.

Buiten dat kan het je gymleraar zijn baan kosten en kan het er zelfs voor zorgen dat hij nooit meer als leraar mag werken. Ik vraag mij af of dat is wat je wilt.

Ik ben trouwens wel van mening dat je leraar de verstandigste zou moeten zijn in deze. Hij is de oudste en weet ook welke risico's hij hier mee loopt.

  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

R

Roosjuhh

Je weet ook niet echt of hij wel verliefd op je is...
Misschien wil hij wel gewoon aardig doen tegen zijn leerlingen en ben jij zn liefelingtje.
Voor je echt zo iets denkt moet je wel onderzoeken of het echt zo is dat kan je bijvoorbeeld doen door andere meisjes uit je klas te vragen of hij het ook bij hun doet.
Verkering met je leraar is zoiezo niet goed maar hoeveel schelen jullie qua leeftijd??
ik vind dat je je op jongens van je eigen leeftijd moet richten en minder moet denken aan je leraar.
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 173
    • Tumblr
  • Vrouw - 27 jr
  • Aangemeld: jun 2014
Ik ben het helemaal eens met de andere reacties, maar wil je toch nog even een extra waarschuwing meegeven.

Ik ken je leraar helemaal niet, het is vast een heel aardige man, maar je weet maar nooit wat voor bijbedoelingen hij heeft. Zorg alsjeblieft dat je je grenzen goed bewaakt. Ik weet dat dit met een leraar en zijn autoritaire rol heel lastig kan zijn, maar het is wel belangrijk.

Heel veel succes!
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 328
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: okt 2013
meid wees verstandig.

Ga niet teveel verwachten.

Want hoe je het ook bekijkt het loopt niet goed af als je er op in gaat als je snapt wat ik bedoel.

En er zijn zat leukere jongens :D
  • IP logged

R

RiRi

Ik heb dit ook gehad. Je moet zelf kijken wat er verder gaat gebeuren tussen jullie. Maar het beste is wel dat je het moet laten gaan. Het is niet echt gegarandeerd dat het fout zal aflopen, maar doe maar niet. Neem het advies maar aan, heb het al meegemaakt
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal