Skip to main content

Auteur Topic: Alles ging verkeerd toen hij het uitmaakte

O
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 3
  • Vrouw - 22 jr
  • Aangemeld: feb 2014
Mijn vriendje heeft het laats uitgemaakt en dat vond ik niet zo leuk natuurlijk en toen hoorde ik die dag nog meer slecht nieuws en ik ging toen echt dood uit verdriet (beetje dramatisch klinkt dat maar het voelt wel echt zo) en toen ging hij me appen en zei hij dat hij me terug wou maar ook weer niet zei hij en nu had ik een paar dagen geleden besloten om normaal te doen tegen hem en net apte hij met me en zei hij dat ik hem alleen maar dingen zeg die hem niks kan schelen en nu weet ik niet meer wat ik moet zeggen of moet doen want ik probeer gewoon vrienden te zijn dus..HELP! >:( :-X
  • IP logged

O
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 3
  • Vrouw - 22 jr
  • Aangemeld: feb 2014
Die eerste smiley moet  :( zijn
  • IP logged

O

Opradah1

Als hij al aangeeft dat je enkel dingen zegt die hem niks kunnen schelen, dan geeft dit aan dat hij niet de juiste voor jou is. Wanneer een jongen echt van je houdt en je echt leuk vindt, dan zou je hem niet 'vervelen' door de dingen die je zegt tegen hem. Want dan zou hij geïnteresseerd zijn in jouw leven en dat is hij nu klaarblijkelijk niet, in ieder geval niet voldoende.

  • IP logged

J

Jademoralesx

Ja, die gene hiervoor heeft gelijk! Als hij echt wilt laten zien dat ie om je geeft dan doet ie dat wel, en nu geeft hij alleen maar onduidelijke aanwijzingen wat zorgt voor drama. Maar laat je ook niet gek maken, maak zelf een beslissing die JIJ het beste vind voor jullie twee
  • IP logged

F

Forever21

Meestal is het moeilijk om vrienden te blijven met een ex, het klinkt alsof dat bij jullie ook het geval is. Het is heel volwassen van je dat je normaal tegen hem doet, maar blijkbaar is hij daar nog niet klaar voor. Mijn advies is om hem voorlopig met rust te laten en veel met vriendinnen af te gaan spreken om afleiding te zoeken. Je bent veel te leuk om om te gaan met iemand die het niets kan schelen wat je te vertellen hebt!

Wie weet kunnen jij en je ex op een dag wel als vrienden met elkaar omgaan, maar het klinkt alsof je voor nu beter af bent zonder hem.
  • IP logged

R

Roosjuhh

Ik had hier ook last van, we zouden vrienden blijfen en dat lukte eerst nog wel later zeiden we niks meer tegen elkaar omdat het hem niks kon interesseren maar nu we der beide over heen zijn zijn we weer gewoon vrienden en is het weer normaal tussen ons zonder spanning... Het heeft gewoon wat tijd nodig voor je weer normaal tegen elkaar kan doen.
Succes
xx Roosjuhh
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 328
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: okt 2013
nee joh je hoeft toch geen vrienden te zijn met iemand die het niet boeit van wat jij zegt?
Laat hem maar, je verdient veel beter !
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal