Skip to main content

Auteur Topic: Abortus

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 328
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: okt 2013
Abortus
OP: 28-06-2014, 19:20
hey,

Ik heb hier al heel lang niks meer gepost.
Ik wou even mijn ervaring delen over abortus.

Ik en mijn vriend hebben ''DOM'' genoeg zonder condoom gedaan.

ik was dus 10 dagen overtijd en mijn zwangerschap test bleek positief, ik had een dubbelgevoel.
ik was blij maar ook in shock.

Ik mocht eergister kiezen bij de abortuskliniek voor pil of zuig en ik koos voor de pil,

Ik kreeg cytotec '' volgens mij heb ik het fout gespeld.'' 4 pillen van 200 mcg en moest dat vaginaal in brengen.

Dus nadat ik naar mijn vriend zijn huis ging wat ik wou het niet thuis doen, ging ik op internet kijken hoe andere vrouwen het hebben meegemaakt, sommige positief en andere jammer genoeg niet. dus ik was best wel bang van wat er ging komen. ik las dat het een soort kleine bevalling was met '' weeen'' en ik had dat nooit meegemaakt.

vandaag om 12;00 in de middag had ik de 4 pilletjes in gebracht en ik voelde het meteen.
Alsof mijn bekken uit elkaar werden getrokken en een baksteen eruit wou. Het deed enorm pijn dat ik zelfs moest kotsten. heb een aantal pijnstillers geslikt en ik ben nog steeds bezig om het ''schoon'' te maken.

Maak aub niet hetzelfde fout als mij. Niet alleen omdat je een kans van nieuw leven weggooit en ontzettend veel pijn doet, maar omdat het hartstikke dom het het is het niet waard.

Er spelen nu ook aantal emoties bij mij en begin korts te krijgen.

Ik hoop dat ik een aantal geinformeert heb.

Ik zou gewoon wachten met sex of gewoon veilig doen. je geniet voor paar minuutjes en daarna heb je stress en problemen aan je hoofd.



  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 27-12-2015, 22:37 door That Girl »

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 173
    • Tumblr
  • Vrouw - 27 jr
  • Aangemeld: jun 2014
Re: Abortus
#1: 28-06-2014, 21:18
Dapper dat je je verhaal gedeeld hebt, hier hebben vast veel mensen wat aan!
Mis je je niet-geboren kindje ook, of niet?

Heel veel beterschap & sterkte!
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 328
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: okt 2013
Re: Abortus
#2: 28-06-2014, 21:55
ja, het duurde even voordat ik besefte dat ik gewoon me eerste kans op een kind weggooi. ik had al vanaf begin spijt van mijn beslissing, maar ik weet ook wel weer dat het beter is zo.
Abortus is een erge ervaring en ik wil zoiets nooit meer meemaken.

Heel lief! Dankjewel!
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: Abortus
#3: 29-06-2014, 12:01
Ik lees idd vaker dat mensen enorm spijt kunnen hebben van een abortus ook al stonden ze nog achter hun beslissing. Er komen ook veel emoties bij kijken.

Ik wens je veel beterschap en sterkte. Xx
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 328
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: okt 2013
Re: Abortus
#4: 29-06-2014, 12:59
Heel erg bedankt!
  • IP logged

O

Opradah1

Re: Abortus
#5: 30-06-2014, 00:09
Wat een dappere beslissing om deze vreselijke ervaring met ons te delen, dankjewel daarvoor. Ik denk dat.je hiermee vele jonge meisjes een andere kijk op deze gebeurtenis heb weten te geven. Abortus is een moeilijke keuze en een heftige ingreep.

Heel veel sterkte met het verwerken hiervan en nogmaals dank voor het delen van je verhaal, wij zijn er voor je als je nog iets kwijt wilt.
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 328
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: okt 2013
Re: Abortus
#6: 30-06-2014, 17:55
Heel erg lief van je dankje
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal