Skip to main content

Auteur Topic: Te krappe vagina?

s
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 19
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jan 2013
Te krappe vagina?
OP: 20-07-2014, 14:22
Daag people,

Sinds 2/3 weken ben ik met mijn vriend wat aan het vrijen geslagen. Hij vingert mij regelmatig. Eerst met 1 vinger, 2 deed al pijn. Nu ben ik zover dat 2 ook wil (wel met wat pijn), maar 3 nog steeds niet...
Hij zegt dat zijn jeweetwel 3 vingers groot is, en het niet eerder 'echt' met mij wil doen voor er 3 vingers in passen, omdat hij me geen pijn wil doen.
Hij wil het eerst wat oprekken zegmaar..
T gaat mij niet echt snel genoeg en maak me zorgen, straks heb ik zo'n nauwe vagina dat het niet lukt?
Ik  verkramp echt niet, vind het heerlijk, maar 3 past gewoon niet en als we een tijdje bezig zijn met 2 begint het ook pijn te doen.
Moet ik me zorgen maken of moet het gewoon tijd nodig hebben om op te rekken?
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Te krappe vagina?
#1: 20-07-2014, 14:28
Waar hebben we het nu helemaal over, 2 a 3 weken.
Wanneer het over een half jaar nog niet wil zou ik eens gaan beginnen om mij zorgen te maken.

Overigens, ik heb het idee dat jij één van de betere vriendjes hebt getroffen die niet alleen aan zichzelf denkt.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 328
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2013
Re: Te krappe vagina?
#2: 20-07-2014, 16:30
gewoon geduld hebben. bij de 1 duurt het langer dan bij de ander.
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 120
  • pizza~raccoons~hugs~tango
  • Vrouw - 22 jr
  • Aangemeld: apr 2014
Re: Te krappe vagina?
#3: 19-09-2014, 23:04
Hee,

Misschien ben je niet helemaal ontspannen omdat je steeds met het idee zit dat het te nauw is..
Probeer je aandacht te houden op het fijne gevoel en de liefde tussen jou en je vriend, dan zal het denk ik al wat beter gaan

Veel succes,
Blondie_cupcake!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal