Skip to main content

Auteur Topic: Tienerproblemen facebook?

i
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 26
  • Hardwell
  • Vrouw - 27 jr
  • Aangemeld: mrt 2013
Tienerproblemen facebook?
OP: 28-07-2014, 08:49
Hoi allemaal,

ik had een vraagje over tienerproblemen op facebook. Ik snap het niet helemaal goed want komen alle topics nou op facebook te staan? En kunnen mensen die op facebook zitten dan mijn verhalen zien? Omdat je emailadres gekoppeld is aan deze site, kunnen mensen dan ook zien dat ik het dan geschreven heb?  :eek: :eek:

Groeten
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Tienerproblemen facebook?
#1: 28-07-2014, 09:32
Ik ga proberen dit zo goed mogelijk te beantwoorden.

Niet alles wordt op Facebook geplaatst. Ik heb hier ooit eens iets over geschreven maar weet het eventjes niet meer uit mijn hoofd.
Ik weet zeker dat de rubriek rouwverwerking en de rubriek Prive niet doorgezet worden, de rest zou ik na moeten kijken.

De koppeling tussen Facebook en het forum vind plaats met het emailadres van het forum, jouw emailadres wordt dus nooit doorgegeven of prijs gegeven.
Ik meen haast dat ik daar het emailadres facebook@tienerproblemen voor heb aangemaakt toen.

Ik hoop dat ik je hiermee een beetje gerust heb kunnen stellen.
En mocht je iets meer privacy zoeken, maak dan gebruik van de rubriek "Prive", die is in ieder geval niet openbaar toegankelijk, zelfs niet voor alle geregistreerde leden van TP.


  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal