Skip to main content

Auteur Topic: Hoe kan ik een whatsapp gesprek met een meisje leuk maken

A

Amayzde

Hallo,

Ik heb laatst een leuk meisje ontmoet op de camping. Ik ben sinds zondag avond weer thuis maar we hebben niet echt kunnen praten of afspreken. maar we hebben afgesproken dat als ik me rijbewijs heb dat ik dan eem keer langs zou komen om iets te gaan doen. (want het is best ver rijden). Ik heb gistere weer voor hat eerst tegen haar gepraat of facebook en e gaf me meteen haar nummeromdat dat makkelijker praat. dus ging het gesprek verder. maar het gesprek was lastig en het viel niet mee het aan de gang te houden. het probleemis dat ik ik geintereseerd probeer te doen door haar vragen te stellen ober wat ze graag doet en wat voor studie ze doet en al dat soort dingen alleen dan geeft ze antwoord en voordat ik verder kan vragen daarover vraagt ze al meteen; 'en jij'. Tuurlijk, ik waardeer het dat ze intresse heeft in mij maar er komt zo geen goed gesprek uit en ik kan maar niks vinden waar we allebij graag over praten. en gisteren werd het gesprek zo awkward dat ik maar gezegd heb dat ik moe was en ging slapen...

Hoe moet ik hier mee omgaan? Ik wil natuurlijk dat ze onze gesprekken leuker worden en dat ze als ik me rijbewijs heb ze niet denkt van; 'Na al die saaie gesprekken op Whatsapp weet ik niet of of ik nog wel wil.' . Dat zou ik erg jammer vinden.

Alvast bedankt
  • IP logged

D

Droowd.

Beste Amayzde,

Als ik dit lees denk ik terug aan een vriendschap die ik ooit had met een vriendin. In ieder geval probeer het niet te forceren. Uit ervaring weet ik dat 't behoorlijk irritant is.
Ten tweede, als zij geinteresseerd in jou is, is het logisch als zij ook aan jou vraagt, hoe het zit.
En ten derde, probeer er relaxt onder te zijn en probeer topics naar voren te halen waar je eerder met haar over hebt gesproken.

Ik hoop dat dit een beetje helpt. (:

Succes!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal