Skip to main content

Auteur Topic: Eerste keer-ervaringen

a

ano-niempje

Eerste keer-ervaringen
OP: 28-08-2014, 13:23
Hallo,
Ik ben 18 en denk dat het wel eens tijd wordt dat ik ontmaagd wordt. Nu, dit is makkelijker gezegd dan gedaan.
Ik ben sowieso voorstander van de pil (die ik al en hele tijd neem) en van condooms.
Hoewel ik goed genoeg weet hoe het zou moeten gebeuren ben ik toch erg zenuwachtig over bepaalde dingen. Namelijk over mijn schaamhaar. Zou ik het volledig moeten afscheren of gewoon ervoor zorgen dat het geen hele wildernis wordt? Eigenlijk verkies ik het tweede, want ik moet toegeven dat ik het al enkele keren heb geprobeerd om alles af te scheren, maar uiteindelijk begint dit dan zo verschrikkelijk te jeuken en krijg ik rode plekken. En als ik er even over nadenk, mij zou het eigenlijk niet storen als mijn vriend schaamhaar heeft staan. Zolang hij zich verzorgt daar beneden heb ik er geen problemen mee.

En buiten dit heb ik nog een andere vraag. Ik ben er ondertussen wel zeker van dat mijn vliesje gescheurd is, maar zou het echt nog veel pijn kunnen doen wanneer ik voor de eerste keer seks heb?

En als je klaar bent, en stel, je hebt geen condoom gebruikt. Hoe moet je je als meisje dan gedragen achteraf. Wat moet je doen als je daar ligt en het moment dat je wil rechtstaan alles er weer uitloopt?? Hol je dan naar de badkamer? Heb je een handdoek klaarliggen ofzo?
En is dit bij jongens het zelfde probleem? Zijn zij na het sekshebben ook wat besmeurt met het 'goedje'?

Graag wat reacties van mensen met ervaring ;)
  • IP logged

a

ano-niempje

Re: Eerste keer-ervaringen
#1: 28-08-2014, 14:04
Ja, mensen. Het spijt me dat ik dit misschien wel wat te spontaan heb neergeschreven, maar ik zit er wel echt mee. Ik zou graag men vragen kunnen beantwoorden. Dus, geef gewoon wat voorbeelden uit eigen ervaringen ofzo ... Even geen taboe hierover ;)
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Eerste keer-ervaringen
#2: 28-08-2014, 20:10
Ik ben geen meisje dus ik kan niet zeggen wat je voelt maar ik wil toch even reageren.

Ik garandeer je dat een meisje geen pijn HOEFT te hebben de eerste keer, dit is in grote mate afhankelijk van hoe de partner met de situatie om gaat en of het meisje er echt klaar voor is, ontspannen is.

Aan de andere kant garandeer ik je dat het voor een meisje zelfs bij de 100e keer nog pijn kan doen, zelfs wanneer dat de eerste keer is dat het pijn doet. Ook hier is alles weer volkomen afhankelijk van de situatie.

Ik vraag mezelf wel af waar jij op baseert dat het nu wel eens een keertje tijd wordt dat je ontmaagd wordt. Zo ver ik weet staat er in ieder geval geen leeftijd voor. Het enige dat van belang is of je echt van elkaar houd en van mening bent dat jullie de rest van je leven samen kunt blijven.

Wanneer ik je andere topic lees durf ik daar in jouw gevoel ernstige twijfels bij te hebben. Doe het in geen geval om indruk te kunnen maken op je vriendinnen of om mee te kunnen praten.

Wat betreft het schaamhaar, hier is geen antwoord op te geven, het is maar net waar jij jezelf lekker bij voelt.

Die rode plekken na het scheren zijn een kwestie van wennen. Ik weet dat er bepaalde middeltjes zijn die dit verminderen maar ik denk dat de meisjes hier je daar beter over kunnen informeren ;)

Ook hoe een meisje zich zou behoren te gedragen wanneer ze volgespoten is is gaan gouden regel voor. Het ene meisje valt meteen in slaap en het andere meisje gaat naar de badkamer voor een uitgebreide inwendige reiniging. Ook hier geldt weer, het is maar net waar je jezelf prettig bij voelt.

Wanneer dit een onderwerp is dat je toch een beetje genant vind voor op het forum mag je uiteraard ook een prive bericht zenden met je vragen en/of onzekerheden.

Happy_Man

  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

M
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 15
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: aug 2014
Re: Eerste keer-ervaringen
#3: 29-08-2014, 11:51
hai hai,

Ik denk dat je je te veel zorgen maakt. ik heb nu een relatie van 8 maanden en ik ga eerlijk zijn ik scheer alles weg , maar wel 1 keer per week soms 2. Hangt er een beetje vanaf. dus op het einde van de week zijn de stoppels wel erg lang en mijn vriend heeft er nooit wat van gezegd. Soms heeft hij een hele haarbos staan maar ook dit stoort mij niet want op dat moment denk je daar gewoon allemaal niet aan.

Wij vrijen meestal met condoom (niet altijd :$ ) als je met condoom hebt gedaan , blijf ik gewoon meestal in bed liggen terwijl hij meteen recht staat en hem weggooit , daarna kruipen gewoon terug samen in bed.

Zonder condoom. de eerste x  stond hij vanzelf op en pakte een handdoek eerst voor zichzelf en daarna gooide hij deze naar mij. meestal pers ik ook alles gewoon naar buiten zodat ik niet hoef recht te staan. (om het te laten eruit lopen.) (daarna doe ik mijn bh en onderbroek aan) omdat  ik ben zelf verplicht om naar toilet te gaan (ik ben zeer gevoelig aan blaasontsteking) na het vrijen is de kans hierop groter.

ik hoop dat ik je wat heb kunnen bij brengen. Zo verloopt het dus meestal met mij.
Ik denk gewoon dat je niet teveel hoeft na te denken over deze dingen , het gaat gewoon vanzelf.

Veel succes
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal