Skip to main content

Auteur Topic: Gênante vraag; vergeef me.

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 90
  • Man - 27 jr
  • Aangemeld: apr 2014
Gênante vraag; vergeef me.
OP: 30-08-2014, 21:00
Ik ga achteraf zo'n spijt krijgen dat ik deze vraag stel, maar goed.

Ik heb de afgelopen tijd een ontzettende last van m'n huid op mijn penis. Zodra ie hard wordt rekt m'n huid helemaal uit en doet het ontzettend zeer. Vooral na het masturberen doet het meer pijn dan ervoor. Ik weet de reden niet echt. Is ie aan het groeien of wat? Hebben meer jongens hier last van? Hebben jullie oplossingen? Laat het me weten.

En nee, ik ga niet naar de huisarts hiervoor. Ben je gek...
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: Gênante vraag; vergeef me.
#1: 30-08-2014, 21:06
Je kan je voorhuid voorzichtig proberen uit te rekken. Beetje bij beetje.
Als dat niet helpt moet je waarschijnlijk toch echt naar de dokter dan maakt ie er een sneetje in.

Als je wilt kan ik dit topic nog snel verplaatsen naar rubriek "afgeschermt algemeen" zodat niet iedereen het kan lezen.
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

P
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 3
  • Hulpverlener in spe
  • Man - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2014
Re: Gênante vraag; vergeef me.
#2: 29-10-2014, 18:54
Dag Sigaar,

Wat vervelend voor je! Het zou kunnen dat het komt doordat je penis nog een beetje aan het groeien is. Heb je nog andere problemen? Moeite met het plassen? Zit er een soort knik in je penis?

Ik snap dat je niet naar de huisarts wil. Zou ik persoonlijk ook best vervelend vinden. Maar dan is er wel een kans dat je hiermee blijft rondlopen.. Wat is je grootste bezwaar?

Ik hoor vaak dat jongeren bang zijn dat ze 'raar' zijn, en zich schamen voor de arts. Best logisch. En aan het woord genante te zien denk ik dat jij hier ook mee zit. Maar die arts doet het waarschijnlijk al jaren, en heeft al honderden jongeren met hetzelfde probleem voorbij zien komen. Die zal echt niet op familiefeestjes het verhaal van de jongen met pijn aan z'n piemel gaan vertellen!

Ik zie dat je 17 bent. Na je 16e mag je arts in principe (behalve in noodgevallen) niks aan je ouders vertellen. Ook niet als hij denkt dat dit nodig is, dat mag je zelf beslissen.

En natuurlijk ben je nu vast nog niet overtuigd en gerustgesteld, dat was ook niet m'n doel. Ik zou er eens rustig over nadenken, en niet de vooroordelen je de kast op laten jagen.


Succes!

Sam
  • IP logged
Als je geen lichtje meer ziet aan het einde van de tunnel, doe dan je zaklamp aan.

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: Gênante vraag; vergeef me.
#3: 05-11-2014, 02:26
Ik denk dat je voorhuid te strak is dan zijn er 2 mogelijkheden zelf iedere dag oprekken om de voorhuid wat ruimer te maken,
En als dat niet wil lukken zal je toch naar een huisarts moeten gaan welke de voorhuid een klein stukje insnijd on zo meer ruimte te maken.
Ik weet niet als je een vriendin heb maar waarschijnlijk kan je niet eens genieten van sex omdat het te veel pijn doet.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal