Skip to main content

Auteur Topic: Stijve in de klas

M

MopeDopey

Stijve in de klas
OP: 31-08-2014, 18:55
Hey, ik ben een jongen van 13 en heb regelmatig een stijve penis in de klas. Bij biologie heb ik daar meestal last van want mijn docent heeft best grote borsten, een mooi gezicht, en haar kontje mag er ook wel wezen ;) . En ze heeft bij sexueele voorlichting ook voorgedaan hoe je een condoom om moet doen en toen kreeg ik dus een erectie :p. maar dus deze vrijdag moest ik na blijven omdat ik mijn huiswerk niet af had en toen zag ze dus dat ik een erectie had toen ze keek of ik men huiswerk aan het maken was. Ze keek erna en zei toen dat dat normaal was in de puberteit en toen werd ik echt  knettergeil om het zo maar te zeggen. Het klinkt misschien raar maar ik heb een aantal keer op een foto van haar afgetrokken. En ik droomde gister dus dat ze me aan het pijpen was. Ik denk nu nog alleen maar aan haar en het begint een beetje irritant te worden. Wat kan ik eraan doen?
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 173
    • Tumblr
  • Vrouw - 27 jr
  • Aangemeld: jun 2014
Re: Stijve in de klas
#1: 31-08-2014, 20:34
Je zou kunnen beginnen met niet op haar foto aftrekken. Ik ben geen jongen dus ik heb geen ervaring met zo'n soortgelijke situatie, maar ik denk dat je te veel over haar nadenkt. Denk eens goed na over het feit dat ze je lerares is, dat het niks gaat worden en dat die gedachtes niks goeds gaan voortbrengen en focus je gedachten dan op andere meiden in je klas. Probeer je aandacht niet meer op je lerares te richten, is mijn tip.

Ik denk dat de jongens je hier meer tips kunnen geven.
  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 90
  • Man - 27 jr
  • Aangemeld: apr 2014
Re: Stijve in de klas
#2: 31-08-2014, 23:01
Wil je de waarheid weten? Je kan er helemaal niks tegen doen. Waarom? Natuur is sterker dan verstand. Het is jouw enige 'vijand' die je nimmer in je leven zal kunnen verslaan, dus verzet je er niet tegen. Laat haar haar gang gaan want aan natuur moet je niet zitten.

Hell, wat boeit het? Je hebt een lekkere biologiedocent, geniet ervan in plaats van je ervoor te schamen en dit als probleem te zien. De (hetero) jongens zouden zich zelf moeten schamen als ze er geen zouden krijgen.
  • IP logged

P
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 3
  • Hulpverlener in spe
  • Man - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2014
Re: Stijve in de klas
#3: 29-10-2014, 18:43
Hey MopeDopey,

Alle jongens hebben wel een periode hebben waarin ze niet helemaal onder controle hebben wat er 'daar beneden' allemaal gebeurt. En tsja, dat is soms ook op momenten dat je het net even niet kan gebruiken.. Maar geen paniek; want het gaat over. Als je hormonen een beetje uitgeraasd zijn en je wat meer ervaring hebt, gebeurt het eigenlijk nooit meer.

Mocht je 'm nou hebben op een echt ongemakkelijk moment; Willie Wartaal heeft de oplossing. Hij denkt dan aan z'n dode konijn (google maar eens naar naar 'willie wartaal erectie). Natuurlijk is een dood konijn niet echt een gebruikelijke gedachte, maar probeer maar eens een gedachte te vinden die jou zo vies/vervelend lijkt dat je hele zin in iets met je biologiedocent meteen weg is.

Wat je verder in bed doet met foto's van je docent moet je natuurlijk helemaal zelf weten. Waarschijnlijk weet je zelf ook best dat het niks zal worden, maar waar jij in bed allemaal aan denkt moet je zelf weten!

Als je het nou echt storend begint te vinden kan je inderdaad, zoals Mariah zei, proberen je aandacht ergens anders heen te laten gaan. Is wel even oefenen!

Groetjes,
Sam

  • IP logged
Als je geen lichtje meer ziet aan het einde van de tunnel, doe dan je zaklamp aan.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal