Skip to main content

Auteur Topic: Niet kunnen laten klaar komen

a

anonieme-jongen

Niet kunnen laten klaar komen
OP: 19-09-2014, 21:08
Beste lezers,

Ik ben een 19 jarige jongen, ik heb een nogal een probleem (nouwja voor mij is het nogal een probleem)...
ik heb al een tijdje een relatie met mn vriendin ongeveer 19 maanden. en we hadden het allebei voor het eerst gedaan toen we samen 9 maanden hadden.

sinds dien doen we ''het'' best vaak ongeveer 3x of soms nog wel vaker per week
maar ik heb haar nog nooit kunnen laten klaar komen, ik heb van alles geprobeerd. een goede voorspel, haar strelen, haar op intieme plekken kussen, heel erg lief en knus zijn. een goede sfeer gemaakt.. het lukt me ook niet eens met beffen of vingeren.

ik heb het best vaak met haar erover gehad, over hoe het wel gaat lukken of wat precies ik moet doen om het te laten gebeuren. maar haar tips zijn niet echt duidelijk en ze zegt ook ik vind het leuker als je er zelf achterkomt, zij zelf vind het geen probleem dat ze niet komt want ze geniet er zelf ook van. ik vind het persoonlijk voor mezelf wel een grote probleem want ik wil graag dat ik mn vriendin kunnen bevredigen.

ik wil niks liever dan dat het een keertje lukt.

Groetjes,
Arnold
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 120
  • pizza~raccoons~hugs~tango
  • Vrouw - 22 jr
  • Aangemeld: apr 2014
Re: Niet kunnen laten klaar komen
#1: 19-09-2014, 22:55
Tja..
Ik heb zelf natuurlijk nog geen seks gehad (wat logisch is voor m'n leeftijd)
Maar als ze het zelf niet erg vind is er dus niet zo'n heel erg groot probleem
Natuurlijk snap ik wel dat jij dat vervelend vind, maar het enige wat meestalwel werkt is de clitoris, en zorg dat ze 101% ontspannen is

Verder kan ik niet echt helpen..
Kizzz Blondie_cupcake!
  • IP logged

P
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 3
  • Hulpverlener in spe
  • Man - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2014
Re: Niet kunnen laten klaar komen
#2: 29-10-2014, 18:34
Beste Arnold,

Wat vervelend voor je! Omdat je aangeeft alle gebruikelijke tips al een keer geprobeerd te hebben, zal ik je daar niet mee lastigvallen. Het is nou eenmaal zo dat iedereen anders is, en al helemaal op seksueel gebied. Sommige meisjes hebben heel veel stimulatie nodig, terwijl anderen nooit klaarkomen als iemand anders ze bevredigd.

Ze zegt dat ze het leuker vindt als je er zelf achterkomt. Komt dit niet omdat ze zelf ook niet precies weet wat ze van je wil? Als ze het zelf doet voelt ze wat ze lekker vindt, dat is moeilijk uit te leggen. Laat ze zichzelf wel eens klaarkomen waar jij bij bent? Misschien een keertje opletten, en proberen wat ze bij zichzelf doet na te doen.

En natuurlijk het belangrijkste in relaties blijft: Praat erover. Als jij het een probleem vindt, mag je dit ook best tegen haar zeggen. Het is helemaal niet zo gek dat je er een beetje onzeker van wordt.


Succes!

Sam
  • IP logged
Als je geen lichtje meer ziet aan het einde van de tunnel, doe dan je zaklamp aan.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal