Skip to main content

Auteur Topic: naaktfoto's naar andere meid?

h

hakkemelanie

naaktfoto's naar andere meid?
OP: 08-10-2014, 07:20
hee,

ik woon nu bijna een jaar samen met mijn vriend en het gaat ook heel goed tussen ons enzo. tenminste dat dacht ik totdat ik er gisteren achter kwam dat die naaktfoto's verstuurd had naar een andere meid. Ik zag het niet in het gesprek staan, maar er stonden naaktfoto's op zijn telefoon en vervolgens is whatsapp geopend en heeft die berichtgeschiedenis met die meid verwijderd. Ik heb hem ermee geconfronteerd, maar hij zegt dat de foto's voor mij bedoeld waren, alleen heb ik die foto's nog steeds niet gekregen? Beetje raar smoesje toch of zie ik dat verkeerd? Ik houd het nu in de gaten, maar weet niet zo goed wat ik hiermee moet. Iemand die me kan helpen? Of iemand die zijn mening wil geven? HELP!!

Dankjewel alvast!

Groetjes Melanie.
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: naaktfoto's naar andere meid?
#1: 08-10-2014, 09:52
Hai Melanie,

Wil je echt nog van ons horen of dit klopt ? Of weet je diep in je hart zelf ook wel dat hier iets helemaal scheef zit ?
Durf jij op dit moment nog te zeggen dat je je vriend voor de volle 100% vertrouwd ? Ik denk het niet. En zo ver ik weet is vertrouwen de basis van een relatie. Deze basis is nu onder jullie relatie weg geslagen en ik denk dat jouw wantrouwen ook volkomen terecht is.
Het lijkt er ook op dat hij je behoorlijk respectloos behandelt door dit soort acties.

Ik heb geen idee of een van jullie meer of minder aanspraak kan maken op de woning maar wat mij betreft zou het over zijn. Hij zou kunnen vertrekken of ik zou zelf vertrekken. Hoe lief hij soms ook kan zijn.

Ik heb zelf nog niet zo lang geleden mijn eigen relatie beëindigd om de simpele reden dat mijn vriendin heel duidelijk liet blijken mij niet meer te vertrouwen. Voor mij genoeg reden om te constateren dat de basis weg was en we uit elkaar moesten gaan. Zelfs zonder dat er verder echt iets voorgevallen was.

Sterkte,

Happy_Man


  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

h

hakkemelanie

Re: naaktfoto's naar andere meid?
#2: 08-10-2014, 10:20
Hoi,

ik weet wel dat het klopt diep van binnen maar ik heb toch even een bevestiging nodig aangezien ik nogal vaak de verkeerde keuze maak. over jouw relatie had ik inderdaad gelezen (had te maken met dit forum he?) vervelende situaties zijn dit, bah! ik heb hem er wel mee geconfronteerd en hij blijft eigenlijk heel rustig eronder. dus misschien is het wel echt toeval en heb ik het echt verkeerd gezien, maar de signalen van stiekem doen zijn er duidelijk!

Groetjes Melanie.
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: naaktfoto's naar andere meid?
#3: 08-10-2014, 11:43
Beste Melanie,

Ik denk dat je altijd naar je onderbuik-gevoel moet luisteren. Ik heb zelf ook een relatie net achter de rug waarbij ik gewoon mijn gevoel heb gevolgd. Dat is altijd het beste! Het is inderdaad slim dat je ook om andere mensen hun mening vraagt. Tijdens mijn situatie had ik dat ook gedaan.

Succes!
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal