Auteur Topic: Beerput  (gelezen 1759 keer)

• Barkruk

• Gast
Beerput
« Gepost op: 02 november 2014, 21:24:28 »
Om het zo maar even te stellen:
Ik heb een beerputkut. Ja, het klinkt behoorlijk plat, maar het is wel zo. Ze stinkt altijd, en opzich vind ik dat niet erg want na een fris doekje ruik je er niets meer van, en de omgeving kan er niets van ruiken. Maar tegenwoordig vormt zich het probleem dat ik na een pijpbeurt ook niet vies ervan ben om zelf gebeft te worden. En mn vriend vind dat ook okay, want hey, ik stop ook zijn penis in mijn mond. Het punt is wel dat hij moet kokhalzen als hij dichtbij komt. De smaak blijkt mee te vallen, maar het gaat echt om te geur. Die is zo unappealing dat hij nooit verder is gekomen dan twee minuscule likjes met het puntje van zijn tong (en een behoorlijke moodkiller).

Ik had al wat geprobeerd, van die crèmes en die vaginashampoo enzo, maar het werk niet echt. Of in ieder geval niet lang genoeg. Na mijn moeders tip van: 'Gooi er yoghurt overheen, deed ik ook toen ik jouw leeftijd had' ben ik maar gestopt. (voor alle meiden die nu denken dat ze dit maar eens moeten proberen. Ik vertrouw mijn moeder behoorlijk, maar op dit gebied dus even lekker niet meer, jezus wat prikt dat. Het hielp echter wel tegen de geur. Maar het is maar of je verzuurde yoghurt prefereert boven een beerputkut.)

Dussss.
Wie heeft er nog grootmoeders tips over?

(gosh dat ik dit vraag op een internetforum, het is een grote dag vandaag, hahaha)

• Meester Lid
  • Leeftijd: 23
  • Geslacht: Vrouw
Re: Beerput
« Reactie #1 Gepost op: 03 november 2014, 02:24:29 »
Ik lees dat je vagina zeep hebt gebruikt. Ik vraag me af of je ook chilly hebt gebruikt. De groene soort. Dat is een soort menthol vloeibarezeep. Ik gebruik twee pompjes daarna voelt het fris en ruikt het ook gelijk fris. Ik raad je dat echt aan!!

• Meester Lid
  • Leeftijd: 30
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: 05 november 2014, 02:28:27 »
Ik heb een tijd terug eens samen met mijn vriendin een gel gekocht en er staat in het engels op oraal delicht gel en de produkt naam is Goedhead en de fabrikant Doc johnson.
Dit is gewoon een gel welke in dit geval heel sterk naar aardbeien ruikt en smaakt maar er zijn ook andere smaken te krijgen.
Hierdoor ruikt en smaakt ook jouw beerput naar aardbeien en je kan het ook op de piemel van je vriend smeren.
Succes en eet smakelijk lol

• Meester Lid
  • Leeftijd: 23
  • Geslacht: Vrouw
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
« Reactie #3 Gepost op: 05 november 2014, 17:46:35 »
Lactacyd zal je ook al geprobeerd hebben denk ik dan?
Bij seks shops hebben ze ook Deo daarvoor. Het is een klein deo flesje, dus kan je gemakkelijk overal mee naar toe nemen en op spuiten voordat je seks gaat hebben..