Skip to main content

Auteur Topic: pil.

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 175
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: nov 2011
Re: pil.
#15: 15-11-2014, 18:36
Er staat hier ergens ook een bericht over de morning after pil. Volgens mij van 'that girl', maar dat weet ik niet zeker. Wat ik er uit begrepen heb is dat je de morning after pil niet wil gebruiken als het niet nodig is. Dus ik raad je inderdaad aan om aan de pil te gaan (een condoom is volgens mij rond de 95% veilig). Als je ouders er echt een probleem mee hebben dat het is omdat je seks hebt, kan je natuurlijk altijd zeggen dat je enorm last heb van buikpijn enzo als je ongesteld ben.
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: pil.
#16: 15-11-2014, 19:46
Er staat hier ergens ook een bericht over de morning after pil. Volgens mij van 'that girl', maar dat weet ik niet zeker. Wat ik er uit begrepen heb is dat je de morning after pil niet wil gebruiken als het niet nodig is. Dus ik raad je inderdaad aan om aan de pil te gaan (een condoom is volgens mij rond de 95% veilig). Als je ouders er echt een probleem mee hebben dat het is omdat je seks hebt, kan je natuurlijk altijd zeggen dat je enorm last heb van buikpijn enzo als je ongesteld ben.
Hier ben ik het idd mee eens.
Als je trouwens de morning afterpil steeds later in neemt heb je steeds meer kans op zwangerschap. Als je ongeveer 3 dagen te laat ben dan mag je hem niet meer nemen.

Ik wil trouwens ook nog info geven over de pil...
Als je diarree hebt, last hebt van braken of een antibioticakuur begint is de pil niet meer veilig. In dat geval kan het ook handig zijn mogelijk meer middelen in te schakelen. Sowieso als je met condoom doet is het nog veiliger.

  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal