Auteur Topic: Oppervlakkig?  (gelezen 1367 keer)

• Nieuwe Bekende
  • **
  • Leeftijd: 18
  • Geslacht: Vrouw
Oppervlakkig?
« Gepost op: 04 november 2014, 20:11:44 »
Hoi  :-X

Dus... Er is al een tijdje een jongen die me leuk vind, maar me niet kent... Het speelt al lang en ik wilde er niks mee doen. Mijn vriendinnen zeiden dat ik het moest proberen, dus uiteindelijk deed ik het. Het verhaal is eigenlijk nog langer, maar dat wordt saai enzo, dus ja...

Maar nu heb ik dus een gesprek gehad met hem via whatsapp en hij is erg aardig. Toch is het anders, omdat ik hem niet ken en we in het echt ook niet echt praten. Ik heb hem verteld dat ik het eigenlijk niet zo wil en dat ik het eng vindt, maar niet wat ik zo eng vindt.

Ik weet het niet, het lijkt wel alsof ik wil dat alles perfect is. Net alsof ik wacht op iemand die net iets leuker is ofzo... En ik voel me nu echt gemeen, omdat het lijkt alsof ik hem niet leuk vind om hoe hij er uit ziet. En dan bedoel ik zijn uitstraling, niet zijn uiterlijk. Hij heeft een bepaalde uitstraling, die ik eigenlijk niet leuk vindt....

En ja, ik ben bijna 15, wat mega jong is... Ik weet het gewoon niet.

Wat moet ik nu doen? Morgen ga ik hem dit alles uitleggen, maar ik weet nu niet wat ík moet doen. Ben ik nu gemeen of wat? Help me alsjeblieft. Ik kan er niet eens door eten...  :-\

xx

• Global Moderator
  • Leeftijd: 2014
  • Geslacht: Man
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
Re: Oppervlakkig?
« Reactie #1 Gepost op: 04 november 2014, 21:59:19 »
Om te beginnen ben ik wel heel erg benieuwd hoe oud die jongen is, ik krijg een beetje de indruk dat hij een stuk ouder is dan jou.

Ik vind 15 jaar zeker niet te jong voor een vriendje maar zoals jij het beschrijft krijg ik wel mijn ernstige twijfels.

Verder, wanneer jij jezelf er niet goed bij voelt moet je er mee stoppen. Laat je dan ook niet ompraten of overhalen, wanneer ik goed genoeg tussen de regels door kan lezen ben ik er vrij zeker van dat hier iets niet klopt.

Sterkte,

Happy_Man

• Hele Bekende
  • Leeftijd: 21
    • Tumblr
« Reactie #2 Gepost op: 04 november 2014, 23:44:39 »
Ik sluit me volledig aan bij wat Happy_Man zegt.

Je onderbuikgevoel zegt vaak ontzettend veel en je moet het ook echt serieus nemen. Er is niks mis met wachten op iemand die "net wat leuker is", zoals jij het omschrijft. Uiteindelijk kom je vanzelf die speciale jongen tegen. Als je je niet fijn bij hem voelt, zou het dom zijn om wat met hem te beginnen.

Je hoeft je niet gemeen te voelen. Zijn uitstraling zegt ontzettend veel over zijn persoonlijkheid. Als je daar geen aansluiting mee hebt, sta je in je volle recht om niks met hem te beginnen. Als je wel aansluiting met hem hebt trouwens ook, haha.

Je bent echt niet gemeen. Volg maar gewoon je hart. Je komt heel gespannen en volgens mij zelfs wat bang over, volgens mij moet je zo'n relatie niet willen.

Heel veel succes! Ik ben benieuwd hoe het gesprek tussen jullie gaat verlopen!

• Nieuwe Bekende
  • **
  • Leeftijd: 18
« Reactie #3 Gepost op: 05 november 2014, 15:43:41 »
Dankjulliewel! Ik wist echt niet wat ik moest doen. Ik dacht echt dat ik gemeen was, maar gelukkig is dat niet zo. Oh, en hij is even oud als ik :)
Ik heb het hem verteld en ja... Hij zei dat het oké was en verder gaf hij geen reactie. Maar wat moet ik nu doen als ik hem zie?

• Oude Bekende
  • *
  • Leeftijd: 21
  • Geslacht: Man
  • DM Type 1 for life if ya know what I mean ;)
« Reactie #4 Gepost op: 05 november 2014, 16:45:18 »
ik denk dat als je hem vanaf nu zal zien dat je gewoon normaal moet doen, als je dan anders gaat doen dan zal het juist ongemakkelijk worden.