Skip to main content

Auteur Topic: 18 en nog steeds single

E
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 27
  • Vrouw - 27 jr
  • Aangemeld: nov 2012
18 en nog steeds single
OP: 26-12-2014, 15:41
Zoals het onderwerp al zegt ben ik 18 en nog steeds single.

Ik heb het er wel vaker over gehad dat ik nooit uitga, dus ik kom op die manier niet met jongens in aanmerking.
Zelf vind ik het nu wel eens tijd worden om een vriend te hebben! Elke keer maar weer die vragen en opmerkingen van vrienden/familie: "heb je al een vriend? Ben je nog steeds single? Wanneer neem je eens een leuke jongen mee"
Het is niet dat ik door hun perse een vriend wil, maar ik mis gewoon iets! iemand om tegenaan te liggen als je je rot voelt, iemand waar je alle gevoelens bij kwijt kunt en noem maar op.

Ik weet alleen niet hoe ik een jongen tegen het lijf kan lopen als ik niet ga stappen. Op mijn werk heb ik wel eens een leuke jongen aan te kassa maar het blijft dan alleen bij kijken en soms een klein praatje omdat ze vaak al een vriendin hebben.

Het is ook niet dat ik niet sociaal ben, want dat ben ik juist wel!
Ik heb het gehad met het single zijn!
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: 18 en nog steeds single
#1: 26-12-2014, 16:24
Meis, je hebt geen jongen nodig om gelukkig te zijn. Ik snap wel dat je iets mist maar een relatie is ook niet alles hoor!
Probeer nu je single ben te genieten daarvan. Je kan nu temminste alles doen wat je wilt.
Waarom hou je niet zo van uitgaan? Vind je de muziek niet zo leuk of zo?
Uitgaan is idd de plaats om mensen te ontmoeten.
Je kan ook datings-apps doen of andere site's doen om mensen te ontmoeten.
Ik heb zelf veel nieuwe vrienden gemaakt daarmee en ik zie wel hoe de dingen lopen hea. Miss kan je er zo een nieuwe relatie uitslepen.
Je moet wel oppassen dat je daar niet alleen jongens tegenkomt die op seks uit zijn als je dat niet wilt is dat natuurlijk niet leuk.

Hoop dat je er iets aan hebt :)
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

E
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 27
  • Vrouw - 27 jr
  • Aangemeld: nov 2012
Re: 18 en nog steeds single
#2: 26-12-2014, 16:43
Maar ik ben al ruim een jaar single na een relatie van 2 maanden en ik kan er gewoon niet van genieten!
Om eerlijk te zijn heb ik geen vrienden om mee uit te gaan of om leuke dingen mee te doen! Ben nu 2 keer van opleiding veranderd en ga met mijn huidige opleiding stoppen in januari. Heb dus geen sterke band kunnen opbouwen met klasgenoten.

Dating-apps kan wel natuurlijk, maar dan is het altijd maar afwachten hoe hij is! Ik heb al twee keer eerder afgesproken met een jongen die ik heb leren kennen via social-media en met beide is het niks geworden!

Ik begin een beetje de moed te verliezen! Want lelijk ben ik absoluut niet! Ik zie mezelf als een lieve en leuke meid, daarom snap ik het gewoon niet!
De mindere mensen (niet aardig om te zeggen) zie ik dan met een vriend en dan denk ik: waarom hun wel en ik niet?
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: 18 en nog steeds single
#3: 26-12-2014, 21:02
Als je het echt wilt raad ik je aan op een datingssite te kijken of zo. Dat jij en de ander achter het scherm echt opzoek is naar liefde. Probeer het nog een keertje. En anders houd je er misschien vrienden aan over je weet maar nooit.
Houd het wel veilig met het internet. Spreek eerst bijv in het openbaar af of bij je thuis.
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: 18 en nog steeds single
#4: 26-12-2014, 21:31
Hallo Eveline,

Ik denk niet dat er iets mis mee is dat je op jouw leeftijd nog nooit een (lange) relatie hebt gehad, volgens mij was ik zelf beduidend ouder voordat ik een echte relatie kreeg.

Ik denk ook niet dat het goed is om een relatie aan te gaan alleen om een relatie te hebben, dat is volgens mij vragen om problemen. Het is veel knapper om de situatie te accepteren zoals deze is en gelukkig te zijn met jezelf dan om dit soort dingen te forceren.

Om iemand tegen te komen hoef je niet te gaan stappen, hoef je niet naar een discotheek te gaan. Je kunt ook lid worden van een sportvereniging of lid worden van een dansschool, zangkoor of andere activiteitenclub.
Gaat het je er echt om om een jongen te ontmoeten dan zou ik wel een gemengde sport/activiteit uitkiezen en geen theekransje ;)

Overigens, wanneer je hoofdzakelijk iemand zoekt die je vertrouwd, tegenover wie je je hart kunt luchten, die je af en toe eens troost, volgens mij heb je daar geen relatie voor nodig en kan dat ook bij een goede vriendin of een "gewone" goede vriend.

Zo, en nu nog eventjes lekker off-topic :)
Ik ben wel heel erg benieuwd wat je nu voor beslissingen hebt genomen met betrekking tot je school, temeer omdat je schrijft dat je daar mee stopt. Wat gaat nu het vervolg worden ?
Mag je uiteraard ook via een PB vertellen wanneer je dat prettiger vindt.

Sterkte,

Happy_Man

  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 173
    • Tumblr
  • Vrouw - 27 jr
  • Aangemeld: jun 2014
Re: 18 en nog steeds single
#5: 29-12-2014, 13:47
Ik word over anderhalve maand 18 en ben ook een hardnekkige bewoner van singlestad, maar ik zit er helemaal niet mee.

Er zijn natuurlijk een heleboel voordelen aan het relatieleven, maar er zijn ook dingen die je gaat missen. De vrijheid om lekker lompe opmerkingen over langslopende jongens te maken, bijvoorbeeld, of om onbeschaamd te giechelen om een knappe acteur met je vriendinnen. Nu kan je nog lekker "crushen" over een jongen in de trein of op school, als je in een relatie zit is dat allemaal veel beperkter.

Er komt zeker weten een tijd waarin je een langdurige relatie krijgt en heel gelukkig wordt met die partner, dus probeer maar wat te genieten van de vrijheid die je nu nog hebt!
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 29 jr
  • Aangemeld: aug 2012
Re: 18 en nog steeds single
#6: 01-01-2015, 18:57
Hallo Eveline,

Ik begrijp heel goed hoe je je voelt een relatie klinkt heel mooi en gezellig alleen er naar zoeken zal je niet helpen een te krijgen.
Dit soort dingen gebeuren gewoon op de vreemdste momenten wanneer je het niet verwacht of aan denkt, zoals toen ik een keer aan het hardlopen was struikelde ik, het meisje achter mij op de fiets kwam me meteen helpen, en nu is ze nog een goede vriendin.

Iedereen denkt uitgaan -> scoren! Maar dat valt eigenlijk best mee, juist als ik met vrienden uitga kom ik het leukste meisje tegen als ik niets van plan was haha.

  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 206
  • Aliit ori'shya tal'din
  • Man - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2013
Re: 18 en nog steeds single
#7: 01-01-2015, 21:42
Ik ga ook nooit uit. Vind ik geen hol aan. Het beste wat ik je mee kan geven is dat je iets moet gaan doen dat je leuk vindt. Ik hou van fantasy en ik ben dol op Star Wars en. Beste combi: Elfia (is een fantasy fair) Bij elfia lopen allemaal mensen in kostuums (echt super vette) en de 501st, Rebel Legion en de Mandalorian Mercs (de drie grootste Star Wars kostuum clubs) zijn er ook!
Bij een andere fair heb ik mijn huidige vriendin leren kennen (voor zo ver ze nu nog mijn vriendin is, gaat nogal kut de laatste tijd)

Wat ik je mee wil geven is dat je moet kijken buiten het standaard uitgaan waar je interesses liggen. Ik ben geen fan van drukte, maar dit soort fairs vind ik leuk. Ik heb mijn vriendin per toeval leren kennen omdat vrienden van mij aan de praat kwamen met de groep waar zij bij liep.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal