Skip to main content

Auteur Topic: soa's?

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 206
  • Aliit ori'shya tal'din
  • Man - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2013
soa's?
OP: 03-01-2015, 05:29
Als eerste wil ik iedereen een goed nieuwjaar wensen en ik hoop dat jullie jaar beter is begonnen dan doe van mij. Mijn vriendin heeft het namelijk uit gemaakt.

Nu vroeg ik me alleen 1 ding af: kan je als maagd een soa hebben (los van aids ofzo) want me ex en ik hebben het nooit met een condoom gedaan (ze gebruikte de pil).
  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 94
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: sep 2014
Re: soa's?
#1: 03-01-2015, 12:41
hey thx, vervelend man!, mijn vriendin heeft het nu uitgemaakt..  :-X
zover ik weet kan je een soa ook krijgen van je ouders, als je moeder een soa heeft dan kan het erfelijk zijn voor het nageslacht maar ik ga er vanuit dat dat bij jou niet het geval is ;)
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 206
  • Aliit ori'shya tal'din
  • Man - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2013
Re: soa's?
#2: 03-01-2015, 12:50
zo ver ik weet is dat niet het geval nee. Maar anders moet ik gaan uitzoeken of een soa test in me verzekering zit.

Klote dat jouw vriendin het ook heeft uitgemaakt.

Vandaag is het van kwaad tot erger gegaan door een ruzie... maargoed, gewoon een kwestie van kin omhoog en vooruit kijken. Er zwemmen nog genoeg vissen in de zee zeggen ze dan altijd, dus over een tijdje maar de vishengel afstoffen xD. Proberen zo positief mogelijk te blijven is het beste wat we nu beide kunnen doen.
Ik hoop alleen wel wat beter te gaan slapen. Doordat het al een tijd minder ging tussen mij en haar sliep ik al slechter. vannacht heb ik misschien maar 2 en een half uur geslapen omdat mijn wekker ook nog enorm vroeg ging vanwege werk. Geen waar ik nu het meest tegenop zie is aankomende week omdat ik aan 3 groepen kan gaan vertellen dat het uit is: School, bijles en mijn stage klas... Maar dat hoort erbij. Ik heb een prachtig jaar met haar achter de rug en het is jammer dat het zo moet eindigen.
  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 94
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: sep 2014
Re: soa's?
#3: 03-01-2015, 13:42
hmm klote ook voor jou, klopt, gewoon positief blijve, maar wel even verwerken, ze is tenminste wel gewoon langsgekomen om het te vertellen en heeft er zelf net zo veel last van als ik maar tja.. nu gewoon maar verder op school ook focussen en ondertussen maar afleiding bij vrienden zoeken :/ heb wel gewoon tegen haar gezegd dat ik er nog voor haar ben etc als vriend dan maar.. ja.. dat word bij mij ook nog wat... ik mag het gaan vertellen tegen mijn klas, familie en musicalgroep.. :/ hmm komt goed ;) zolang we maar positief blijven! :) die vishengel moet ik maar eens gaan kopen XD
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: soa's?
#4: 04-01-2015, 16:35
Hoe kun je er zeker van zijn dat ze nog maagd was ?
Heb je haar een maagdelijkheidstest laten ondergaan of heb je haar op haar blauwe ogen vertrouwd ?
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 206
  • Aliit ori'shya tal'din
  • Man - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2013
Re: soa's?
#5: 04-01-2015, 17:15
ik heb haar op haar blauwe ogen (die heeft ze ook) vertrouwd. Ik snap je punt, maar ergens vind ik ook dat ik haar daar gewoon in zou moeten vertrouwen. Even voor extra informatie: ze heeft smetvrees
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 328
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: okt 2013
Re: soa's?
#6: 04-01-2015, 22:35
Je word gewoon verzekerd. Hmm maar dat verschilt per verzekering toch.
 Ik doe 1 x per jaar soa test voor zekerheid. Al zou ik 1 jaar geen sex hebben alsnog doe ik test. Soavrees? Bestaar dat?

Wel rot dat ze het heeft uitgemaakt. Maar zolang je rustig kunt bij komen en herstellen komt het allemaal goed


Jij ook gelukkig nieuwjaar toegewenst
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: soa's?
#7: 05-01-2015, 07:54
Ik doe 1 x per jaar soa test voor zekerheid.

Ik denk dat je wat minder fanatiek gaat laten testen wanneer je 21 bent.
Dan gaat het namelijk van je eigen risico af en één SOA-test kost meer dan de verplichte € 375 eigen risico, tel uit je winst.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 74
  • I was Born This Way.
  • Man - 25 jr
  • Aangemeld: sep 2014
Re: soa's?
#8: 05-01-2015, 15:06
Als je vriendin geen soa heeft en het jou eerste relatie is dan is er weinig kans op een soa...
Ik raad aan die 1x per jaar te verminderen naar 1x per relatie
(als je het echt wilt doen)
  • IP logged
Homosexueel | Auto liefhebber | Student BOA

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 206
  • Aliit ori'shya tal'din
  • Man - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2013
Re: soa's?
#9: 05-01-2015, 17:27
Ik weet niet echt of ik het wil doen. Dit was mijn eerste relatie waarin seks voor kwam. Ik heb voor haar wel een wat intiemere relatie gehad, dat kwam niet verder als voorspel (waar ik blij mee ben)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal