Auteur Topic: Relatie met klasgenoot... maar Geheim vanwege reactie andere  (gelezen 1873 keer)

• GipsyForLive

• Gast
Relatie met klasgenoot... maar Geheim vanwege reactie andere
« Gepost op: 02 februari 2015, 20:11:39 »
Hi Allemaal ,

Ik , nou ja mijn vriend en ik hebben een probleem... we hebben sinds 1 maand een relatie maar helaas weet nog helemaal niemand het behalve onze ouders... , we zijn heel erg bang dat er mensen onze relatie niet gaan toestaan of dat we er op school mee gepest worden(we kennen elkaar nu 3,5 jaar..) We proberen ons op school zo vrij mogelijk te houden , en trekken niet veel met elkaar op... eigenlijk zoals al die 3,5 jaar we hebben nogal wel eens veel ruzie in de klas en dan hebben mijn vriend en ik ook ruzie met elkaar....

We vinden het gewoon heel lastig om ons te gedragen als een stelletje in de klas en vooral op school , zodra we uit zijn gaan we samen iets gezelligs doen en bespreken we de dag... Maar zodra we weer op school zijn dan begint het weer zoals altijd... niet veel bij elkaar in de buurt.. :( dat is voor ons allebei heel erg irritant en moeilijk want we willen gewoon allebei ook aan de buitenwereld onze gevoelens voor elkaar tonen...

Kunnen jullie ons tips geven over hoe we dit moeten aanpakken?

Veel liefs , S en S

• boetjeuuh

• Gast
Re: Relatie met klasgenoot... maar Geheim vanwege reactie andere
« Reactie #1 Gepost op: 02 februari 2015, 20:54:54 »
Waarom zou je er mee gepest worden ?

• Global Moderator
  • Leeftijd: 2014
  • Geslacht: Man
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
« Reactie #2 Gepost op: 03 februari 2015, 12:29:05 »
Jullie geven zo veel om elkaar dat jullie jezelf voor elkaar schamen ?

Ik zou eerst maar eens gaan kijken of die relatie wel klopt.

• Meester Lid
  • Leeftijd: 30
  • Geslacht: Man
« Reactie #3 Gepost op: 05 februari 2015, 01:33:02 »
Als ik echt verliefd was dan schreeuwde ik dat van de daken en iedereen mocht het weten, En wat ze er van vinden ? dat interesseerde me helemaal niets.

• Groentje
  • *
  • Leeftijd: 18
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #4 Gepost op: 28 februari 2015, 18:42:12 »
wat maakt het uit dat ze er iets van vinden?
als jullie elkaar maar steunen komt alles goed en misschien reageren ze alleen in het begin maar later is het normaal en zeggen ze niks meer.