Skip to main content

Auteur Topic: sex

D
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 15
  • Man - 20 jr
  • Aangemeld: feb 2015
sex
OP: 08-02-2015, 13:12
Hoi iedereen ik heb al wel trek in sex ik doe het al met mijn knuffel dat vind ik wel goed dus iedereen die er ook zin in heeft kunnun dat dan al doen met julie knuffel.
  • IP logged

b

boetjeuuh

Re: sex
#1: 08-02-2015, 18:50
Sex met een knuffel ?
  • IP logged

Y
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 45
  • Vrouw - 26 jr
  • Aangemeld: jan 2015
Re: sex
#2: 09-02-2015, 11:46
Zonde van je knuffel  :nif:
  • IP logged
Ik denk altijd goed na, voordat ik iets stoms zeg.

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 58
  • Hope is stronger than fear
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: jan 2015
Re: sex
#3: 09-02-2015, 11:49
Hoe doe je dat dan? Nu heb ik ook de begeerte
  • IP logged

b

boetjeuuh

Re: sex
#4: 09-02-2015, 15:51
Je bent 11
  • IP logged

D
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 15
  • Man - 20 jr
  • Aangemeld: feb 2015
Re: sex
#5: 09-02-2015, 15:56
Het is moeilijk om uit te leggen maar ik zal het je uitleggen in een prive bricht
  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 58
  • Hope is stronger than fear
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: jan 2015
Re: sex
#6: 09-02-2015, 16:09
Het was eigenlijk sarcastisch bedoeld  ???
  • IP logged

L
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 17
  • Vrouw - 40 jr
  • Aangemeld: feb 2015
Re: sex
#7: 09-02-2015, 19:34
DemyBoy gaat sarcasme niet begrijpen.
Denk dat hij meer met vragen / bedenkingen zit hoe andere leeftijdsgenoten omgaan met zin in sex, hoe doen ze dat?
  • IP logged

Y
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 45
  • Vrouw - 26 jr
  • Aangemeld: jan 2015
Re: sex
#8: 11-02-2015, 19:16
Ik vind persoonlijk 11 een beetje jong om je al echt zo bezig te houden met seks. Kun je in plaats van met je knuffel oefenen, niet beter gaan gamen ofso?
  • IP logged
Ik denk altijd goed na, voordat ik iets stoms zeg.

Y
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 45
  • Vrouw - 26 jr
  • Aangemeld: jan 2015
Re: sex
#9: 11-02-2015, 20:04
DemyBoy gaat sarcasme niet begrijpen.
Waarom gaat hij dit niet begrijpen?
  • IP logged
Ik denk altijd goed na, voordat ik iets stoms zeg.

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 58
  • Hope is stronger than fear
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: jan 2015
Re: sex
#10: 13-02-2015, 15:46
Inderdaad, zoals Yesterday zegt, je bent 11. Ik adviseer dringend om een andere bezigheid te vinden
  • IP logged

L
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 17
  • Vrouw - 40 jr
  • Aangemeld: feb 2015
Re: sex
#11: 13-02-2015, 16:42
Waarom gaat hij dit niet begrijpen?

Omdat hij in geschreven woord nogal moeilijk sarcasme van een oprechte reactie kan onderscheiden, dat vraagt immers tamelijk wat ervaring. Die heeft hij daar nog niet mee.



Inderdaad, zoals Yesterday zegt, je bent 11. Ik adviseer dringend om een andere bezigheid te vinden

Pardon?

Dus, als je 11 bent, mag je helemaal niet aan je geslachtsdelen zitten?
Als je op 11-jarige leeftijd iets hoort over masturberen, een stijve of wat dan ook, moet je dat maar klink negeren en doen of het niet bestaat?
Tot wanneer?
Tot als je 18 bent en wettelijk mag huwen?
En als je in tussentijd een natte droom hebt gehad en schaamhaar krijgt, dan doe je maar of je neus bloedt, want de leeftijd is niet zoals sociaal aanvaard is?
Wat is de juiste leeftijd?
En waarom zou hij in godsnaam van zijn eigen lijf moeten afblijven?
  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 58
  • Hope is stronger than fear
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: jan 2015
Re: sex
#12: 13-02-2015, 16:56
Ik vraag me af waarom een kind zich daar al mee bezig zou moeten houden ;) Toen ik 11 was, speelde ik nog met de barbies i.p.v. me los te laten op een knuffel
  • IP logged

L
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 17
  • Vrouw - 40 jr
  • Aangemeld: feb 2015
Re: sex
#13: 13-02-2015, 16:59
Niemand 'moet' ook maar iets...
Toch?

Als je lichaam roept op een bepaalde leeftijd, ga je niet ff op de kalender kijken of je toch wel de juiste leeftijd hebt of niet.

Wat toch niet wil zeggen omdat je aan je lichaam zit, dat je niet meer speelt?

Denk niet dat de geslachtsdelen recht evenredig met de mentale leeftijd staan hoor ;)
Zelf op ontdekking gaan en daar vragen bij hebben, wil helemaal niet zeggen dat je niet meer speelt met autootjes, blokjes, knuffels of wat dan ook.
  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 58
  • Hope is stronger than fear
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: jan 2015
Re: sex
#14: 13-02-2015, 17:00
Oke, nou iedereen zo z'n eigen mening ;)
  • IP logged

L
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 17
  • Vrouw - 40 jr
  • Aangemeld: feb 2015
Re: sex
#15: 13-02-2015, 17:02
Gelukkig maar.

Ik ga hem nou niet z'n speelgoed afnemen omdat hij al op ontdekking is hoor. Dat zou me nogal een monster maken denk ik.

Verder zal ik netjes zijn vragen beantwoorden ;) En hem vrolijk verder kind laten zijn, zonder schaamte om wie hij is en hoe zijn lichaam zich ontwikkelt ;)
  • IP logged

L
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 17
  • Vrouw - 40 jr
  • Aangemeld: feb 2015
Re: sex
#16: 14-02-2015, 00:37
Hoi iedereen ik heb al wel trek in sex ik doe het al met mijn knuffel dat vind ik wel goed dus iedereen die er ook zin in heeft kunnun dat dan al doen met julie knuffel.

Ik wil iedereen er ook even op wijzen dat dit de allereerste keer is dat Demyboy deelneemt aan een forum en openbaar over seksuele zaken spreekt.
De manier waarop hij zijn topic heeft geformuleerd, is helaas erg ongelukkig en wordt, uiteraard, mis geïnterpreteerd.

Demyboy wilde niet suggereren dat iedereen maar lekker seks met z'n knuffels moest hebben, evenmin dat hij seks met zijn knuffel heeft in de zin van hoe we bedoelen seks te hebben met iets of iemand.

Ik heb dan ook met Demyboy de afspraak gemaakt dat we samen zullen overleggen hoe er iets gepost moet worden. Door dat hij eerst aan mij verteld wat hij nu precies zou willen posten en we kunnen oefenen op hoe dat te posten.

Zo kan hij een hoop narigheid bespaard blijven, want uiteraard is dit niet leuk overgekomen en zijn de reacties naar hem toe ook helemaal niet positief door de ongelukkige formulering.

Demyboy moet uiteraard nog veel bijleren en daar ben ik er voor om hem in bij te sturen.

Ik hoop van harte dat jullie er een beetje rekening mee houden dat dit zijn eerste keer is dat hij deelneemt aan een forum en openhartig vragen / opmerkingen / belevenissen post.
Hij zal her en der nog wel foute formuleringen maken en bijsturing nodig hebben.
Maar, al doende leert men.

Wat Demyboy wilde zeggen, laat ik hem posten nadat hij mij duidelijk gemaakt heeft wat hij precies wil zeggen en wat hij verwacht van de lezers, welke reacties hij zou graag zou krijgen, op welke manier hij dit onderwerp bespreekbaar wil maken etc.

Mijn excuses voor mijn onoplettendheid en dat ik dacht dat hij al wel klaar was om op zijn eentje los gelaten te worden op een forum.


Groetjes,
LoneWolfke
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 328
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: okt 2013
Re: sex
#17: 14-02-2015, 04:40
@lonewolke ben je zijn moeder?  :D ;D


Ik ben helemaal eens met lonewolke 11jaar is niet te jong geen om met JEZELF te experimineren. Want je gaat je zelf zo veel beter leren kennen. Wat je fijn vind en wat je niet fijn vind. Deze bericht kwam misschien heel raar over maar ik vind het goed van @lonewolke dat ze hem voortaan gaat helpen.

Ik zat ik denk dat zat mensen op hun elfde met zichzelf gaan expreriminteren. En ik ben daar 1 van geweest. Dus who cares?

Zolang je niet al te rare dingen doet. Nog veilig blijft. En het bij jezelf houd. En nog niet op iemand anders gaat "oefenen" om het zo maar te zeggen haha

Je kunt gewoon
  • IP logged

L
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 17
  • Vrouw - 40 jr
  • Aangemeld: feb 2015
Re: sex
#18: 14-02-2015, 08:15
Jawel, ik ben zijn mama ;)

En ik ben ermee akkoord, zolang hij niet aan anderen zit, zie ik er helemaal geen kwaad in dat hij zijn eigen lichaam gaat ontdekken.
Daar staat geen leeftijd op.

Het gaan verbieden of er een taboe van maken, kan tot vervelende situaties leiden.
Stel maar dat hij dan toch maar liever onder leeftijdsgenootjes wat gaat doen :O

Dacht toch ook wel dat er meerderen van zijn leeftijd waren die stilaan meer met hun lichaam deden dan het alleen maar wassen hoor.
Het begint immers stilaan overal te kriebelen en de pubertijd staat ook nog eens aan de voordeur.

Hier thuis maken we er alleszins geen taboe van, dat hoort niet, je lichaam is van jezelf en moet je gewoon leren kennen.
Dat is overigens een mooie voorbereiding op latere seksuele contacten.
Als jij je lichaam goed kent, sta je zeker niet voor verrassingen.
En als je thuis daar wat begeleiding in kan krijgen (in de vorm van seksuele voorlichting, woordjes uitleg, begrip etc), dan zal je zeker en vast minder risico lopen om bv nare seksuele ervaringen te hebben, of nog erger, als je seksueel contact met een ander hebt, totaal onvoorbereid zijn lijkt me helemaal geen optie!! Kom maar es op je 14de of 15de thuis bij je eerste seksuele contact en blijkt dat je niks bescherming hebt gebruikt en met een SOA zit of het meisje is zwanger. Dan sta je daar wel mooi, van niks wetend, totaal geschokt.

Dat vind ik dan weer een heel pak erger dan onschuldig je eigen lichaam gaan verkennen en daar vragen bij hebben en kijken of er ook leeftijdsgenoten zijn die dat ook doen en zich afvragen hoe zij dat doen.

Erover praten is één ding, effectief wat doen met een ander, is een heel ander verhaal.
Ik zie er geen kwaad in dat kinderen met hun lichaam bezig zijn, zolang ze bv maar geen seksverslaving krijgen ofzo.
Dan moet je als ouder ook wel ingrijpen.

Zolang alles netjes verloopt, laat ze dan maar lekker doen :D

Dacht, dat hebben we heus toch ook allemaal ooit gedaan?
Als peuter doe je 't ook en dan maakt er niemand trammelant over, want dat is normaal ontdekken, maar heeft dan ook nog geen seksuele betekenis.
Eens het echter wel wat seksueel is, blijkt er toch nog een groot taboe op te zitten, terwijl ik toch wel vrij zeker weet dat iedereen op een gegeven moment op zijn minst seksuele gedachten krijgt en een groot merendeel daar ook echt wel iets mee doet.
Dan mag het toch niet zo zijn dat een kind op een hoop onbegrip en taboe moet stoten, omdat er geen juiste leeftijd zou zijn ofzo.
Er is nooit een goede leeftijd, ik weet wel zeker als hij op zijn 16de een eerste echt seksueel contact zou hebben en er iets buitenshuis over zou zeggen, hij vast ook een boel negatieve reacties zou krijgen, want er is nu eenmaal niet echt een goede leeftijd om er mee te beginnen.

Ik vind persoonlijk dat het heel persoonsgebonden is.
Ben je op je 16de nog helemaal te kinds en niet toe aan seks, dan hoor je er  nog mee te wachten.
Als je thuis goed met je ouders kan praten, kunnen zij dat mee met je bedenken, of jij er wel klaar voor bent.
Anders is het leren met vallen en opstaan en niets is zo traumatisch als op je eentje de ene negatieve ervaring na de andere te moeten ondergaan omdat je lekker van niks wist en aan niemand wat kon en mocht vragen, omdat het nooit de goede moment was, omdat je nooit de goede leeftijd had etc.

Wie weet krijgt hij op zijn 14de wel een heel serieuze relatie en blijken ze allebei best 'volwassen' te zijn voor hun leeftijd en te weten waar ze mee bezig zijn.
Dan is het mijn taak om daar ook achter te staan en liever met raad en daad begeleiden dan te moeten zeggen: nee joh, veel te jong, moet je niet mee afkomen. En wat gaan ze dan doen? Veel stiekem gedoe en veel narigheid!

Ik hoef geen details, maar als hij me ooit laat weten dat het zover is, zal ik wel in alles voorzien en elke vraag beantwoorden. Dat is toch je taak als ouder?

Beter voorkomen dan genezen he.
Veel leed en verdriet kan zo bespaard blijven en een levenslang trauma ook! Niks zo erg als slechte seksuele ervaringen.
En schaamte om je lichaam is zeker ook niet nodig.

Ik ben er trots op dat hij er over durft praten, met mij en met anderen.
Alleen zo kan je leren en groeien en ervaringen op doen.
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 328
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: okt 2013
Re: sex
#19: 14-02-2015, 08:47
Precies! Haha ik heb hier niks meer op te zeggen!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal