Skip to main content

Auteur Topic: Girl I like

m

musicismylife

Girl I like
OP: 09-02-2015, 17:27
Heey

Ik zit dus beetje met een probleem..
sinds een paar dagen vind ik een meisje van m'n school best leuk,
alleen lukt het me niet echt om contact met haar te maken.
Een vriend zei tegen me dat ik haar gewoon als eerste lief moest aankijken en lachen,
en dat dan dat contact wel kwam..
dat probeer ik nu dus, alleen ik krijg niet echt een reactie.
Niet zo zeer dat ze me negeert, maar volgens mij heeft ze het niet echt in de gaten.
Afgelopen vrijdag hadden we nog schoolfeest, toen heb ik geprobeerd een beetje met haar te gaan praten, dat is helaas niet echt gelukt :(
ik weet niet waarom, normaal gaan zo'n dingen prima, dit keer gaat het heel moeilijk..
ook heb ik haar op instagram een volgverzoek gestuurd (klinkt heel kinderachtig) om ook maar op enige manier te laten zien dat ik er ben.
Ze heeft het volgverzoek gezien, maar voordat ze het accepteerde, wou ze eerst mij volgen.
toen ik haar accepteerde heeft ze mij niet meer geaccepteerd.. ook niet genegeerd
volgverzoek staat d'r nog steeds.

Anyway, mijn vraag:
Iemand een idee wat te doen om ook maar een gesprekje of iets met haar te krijgen?
En d'r op af lopen is best beschamend, ze zit altijd met haar vriendinnen en ik denk dat ze dan een rare indruk krijgt..
Andere ideeën?
Alvast bedankt :)

Greetz
musicismylife   :music:
  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 82
  • Vrouw - 26 jr
  • Aangemeld: jul 2012
Re: Girl I like
#1: 10-02-2015, 14:54
hee,
Heb je niet iets van bijles nodig in een bepaald vak waar jij "toevallig" heel slecht in bent en zij heel goed?  ;D ;)
Heb je misschien facebook? Dan kan je daar vragen vrienden te worden, en dan kan je misschien eens proberen op facebook met haar te praten? Via facebook en instagram kan je ook een beetje haar intresses uitzoeken en misschien ook gemeenschappelijke intresses tegen komen, toch alvast een gespreksonderwerp dan ;p
En als je niet via facebook durft te praten kan je ook doen alsof je "perongeluk" een berichtje verkeerd verstuurd naar haar in plaats van naar iemand anders, en zo heb je toch al een begin van een gesprek en kan je een beetje doorpraten, als ze reageert.
Social media kan een grote hulp in de liefde zijn (maar ze kan ook denken dat je haar stalkt  :-\)!
succes!
  • IP logged

m

musicismylife

Re: Girl I like
#2: 10-02-2015, 16:22
Goede tips, bedankt ervoor!
Het probleem bij bijles is dat ik haar niet echt gesproken heb (klein gesprekje wel)
en dan kan het misschien raar overkomen om haar nou ineens om bijles te vragen :)
Dat van Facebook kan ik inderdaad wel eens proberen, daar kan je inderdaad snel gesprekken starten, alleen zit ik zelf wel met de gedachte dat ze me dadelijk inderdaad een beetje stalkerig vindt xD
Morgen hebben we samen Lichamelijke Opvoeding, ik denk dat ik dan ga proberen een gesprek met haar te starten.

Echt bedankt voor de tips! ik ga ze zeker toepassen  ;)

Greets
musicismylife
  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 58
  • Hope is stronger than fear
  • Vrouw - 25 jr
  • Aangemeld: jan 2015
Re: Girl I like
#3: 10-02-2015, 21:03
Ik zou gewoon eens proberen een praatje aan te knopen. Ik snap dat het eng is, dat is het ook zeker en niemand vindt het leuk om een blauwtje te lopen. Maar aan de andere kant, is het zo raar om iemand leuk te vinden? ;) Je mag best voor je gevoelens uitkomen, en waarschijnlijk is meisje alleen maar gevleid!
  • IP logged

m

musicismylife

Re: Girl I like
#4: 11-02-2015, 15:57
Ik zou gewoon eens proberen een praatje aan te knopen. Ik snap dat het eng is, dat is het ook zeker en niemand vindt het leuk om een blauwtje te lopen. Maar aan de andere kant, is het zo raar om iemand leuk te vinden? ;) Je mag best voor je gevoelens uitkomen, en waarschijnlijk is meisje alleen maar gevleid!

Ja, dat is natuurlijk wel waar.. bedankt!! ;)
  • IP logged

m

musicismylife

Re: Girl I like
#5: 11-02-2015, 16:34
Laatste tijd heb ik haar wel nog aangekeken in de pauze op school (ik zit redelijk dicht bij haar in de buurt) en toen keek ze wel eens terug en lachte ze soms wel eens, niet heel duidelijke reactie maar er is sprake van een klein contactje :)
  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 58
  • Hope is stronger than fear
  • Vrouw - 25 jr
  • Aangemeld: jan 2015
Re: Girl I like
#6: 13-02-2015, 15:49
Superleuk! :) Hou ons op de hoogte
  • IP logged

m

musicismylife

Re: Girl I like
#7: 16-02-2015, 08:27
Superleuk! :) Hou ons op de hoogte

Zal ik doen  ;)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal