Skip to main content

Auteur Topic: Pijn tijdens de seks

a

ano-niempje

Pijn tijdens de seks
OP: 02-03-2015, 20:36
Sinds enkele weken heb ik seks met mijn vriend. Hoewel we een goed voorspel hebben en wij beiden volledig kunnen genieten van de seks en van elkaar zit ik toch met een probleempje. Telkens wanneer hij mij binnendringt doet het wat pijn. Hoewel hij echt zijn best doet om zo voorzichtig mogelijk te zijn. In het begin gebruikten wij glijmiddel, maar nu niet meer, ik hoopte dat het na een tijdje wel over zou gaan.. Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen verhelpen? Bedankt!
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Pijn tijdens de seks
#1: 02-03-2015, 23:49
Het is belangrijk dat jij goed vochtig bent.
Verder zou ik zeker een glijmiddel adviseren zolang het niet pijnloos gaat.
Het gaat denk ik wel over een poosje maar daar kan wel wat tijd overheen gaan.

Sterkte
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: Pijn tijdens de seks
#2: 04-03-2015, 01:12
Is dit je eerste vriend waarmee je seks hebt of heb je in eerdere relaties ook wel seks gehad ? Zo ja had je toen ook pijn tijdens het vrijen ?
Is je huidige vriend groter geschapen als je ex vriend ?
In het begin van je relatie heb je wel glijmiddel gebruikt had je toen minder last of maakt dat geen verschil ?
Als je vriend inderdaad wat groter geschapen is dan kan dat pijn klachten geven maar dat is tijdelijk zorg in ieder geval dat de boel goed nat is eventueel met gebruik van glijmiddel.
En je vriend moet de eerste week of weken rustig aan doen om jou niet te veel pijn te bezorgen maar als je eenmaal gewent bent aan de grote zou de pijn ook moeten afnemen of weg zijn.
Maar er zijn veel meer dingen die pijn kunnen geven hiervoor geef ik je een website waar je kunt kijken ( www.Vrijfijn.nl/onderwerpen/ pijn )                         
  • IP logged

a

ano-niempje

Re: Pijn tijdens de seks
#3: 10-03-2015, 08:11
Het is inderdaad mijn eerste vriend waar ik seks mee heb. We gebruiken geen glijmiddel meer omdat het niet echt een verschil maakt, hij is toch wel groot geschapen, dus dat zou wel een mogelijke oorzaak kunnen zijn... Nu we zien wel wat er verder gebeurt. Het zal ons zeker niet tegenhouden om ten volle van elkaar te genieten ;)
  • IP logged

  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 5
  • Ik help mensen met problemen
  • Vrouw - 45 jr
  • Aangemeld: mei 2015
Re: Pijn tijdens de seks
#4: 01-05-2015, 16:53
Kijk bij meerdere malen kan je het beste goede voorspel gebruiken en goed vochtig zijn. Zo niet ? Word het hard en ruig en ben je nog lang niet vochtig.
Iets van je lichaam is het niet gewent en daarom doet het pijn.
  • IP logged
Ik help mensen met problemen

Mensen die niet kunnen versieren, liefde of relatie hulp nodig hebben.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal