Skip to main content

Auteur Topic: Advies

c

chanceM

Advies
OP: 05-03-2015, 02:03
Oke , ik zit met nogal een genant probleem

ik heb al een relatie van 3 jaar met mijn vriendin en ik heb overlaatst een naaktfoto gevonde van haar dat zij stuurde naar een andere jongen 5 jaar geleden , ze was toen jong dus ik kan begrijpen dat iedereen op jonge leeftijd wel een fout maakt , maar ik had zoiets nooit verwacht van haar zij was altijd een braaf meisje in mijn ogen
nu weet ik niet wat ik moet doen elke keer dat ik wil gaan slapen of wanneer ik alleen ben zie ik die foto voor mij en denk ik echt slechte dingen over mijn vriendin , ik wil het niet zegge omdat ik haar dan kwets maar dees is ook kut voor mij ik wou maar dat ik die foto nooit had gezien , mss overdrijf ik gewoon
  • IP logged

c

chanceM

Re: Advies
#1: 05-03-2015, 02:08
gelieve dit niet met fb te linken ..
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Advies
#2: 05-03-2015, 08:53
Wanneer ik het goed begrijp heeft ze die foto verzonden 2 jaar voordat jullie samen iets kregen.

Wat zou je daar van willen zeggen ? Ze was toen toch zo vrij als een vogeltje ? Zij kon toch echt doen en laten wat ze wide ?

Ik vind het vreemder dat jij hier nu opeens een punt van gaat maken dan dat zij die foto toen verzonden heeft.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 58
  • Hope is stronger than fear
  • Vrouw - 25 jr
  • Aangemeld: jan 2015
Re: Advies
#3: 05-03-2015, 16:06
Wat Happy_Man al zegt, ze was vrij om te doen wat ze wilde. Je kan haar er natuurlijk wel naar vragen, bijvoorbeeld waarom ze die foto ooit heeft gemaakt ofso, misschien kan je het dan beter accepteren?
  • IP logged

Y
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 45
  • Vrouw - 26 jr
  • Aangemeld: jan 2015
Re: Advies
#4: 05-03-2015, 19:12
Natuurlijk was ze toen vrij om te doen wat ze wilde, maar op zich kan ik me wel indenken dat chanceM er een beetje zo over denkt. Het lijkt hem kennelijk alsof ze toch ook anders kan zijn, terwijl hij haar niet zo kent, zeker als je al drie jaar een relatie hebt en je nooit verwacht had dat ze tot zoiets zou kunnen hebben gedaan. Toch sluit ik me wel weer aan bij Tomorrow; wanneer je erover in zit, vraag het haar. Zeg dat je die foto hebt gevonden en probeer er gewoon open met haar over te praten. Stel je vragen, vertel je gedachten en je twijfels of wat dan ook. Dan zal het vanzelf allemaal wel duidelijk worden!
  • IP logged
Ik denk altijd goed na, voordat ik iets stoms zeg.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal