Skip to main content

Auteur Topic: Intimiteit in relatie

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 58
  • Hope is stronger than fear
  • Vrouw - 25 jr
  • Aangemeld: jan 2015
Intimiteit in relatie
OP: 12-03-2015, 12:57

Sinds ongeveer anderhalve maand heb ik verkering met een onwijs leuke jongen. We hebben het gewoon heel gezellig samen enzo, maar we gaan wel steeds intiemer met elkaar om en eigenlijk wil ik dat nog niet. Het is wel dat ik er zin in heb (beetje plat gezegd) maar ik vind mezelf nog veel te jong. Ik ben er gewoon niet aan toe en wil het als bijzonder houden, niet zomaar heel snel. Ik vind dit ook lastig om bespreekbaar te maken met hem, ik vind het lichamelijke contact tussen ons namelijk heel fijn maar ik wil het niet met 'jan en alleman' doen, stel je voor dat het uit gaat, niet dat ik daar vanuit ga, maar zeg nooit nooit. Heeft iemand tips hoe ik het voorlopig nog kan voorkomen/tegenhouden?
  • IP logged

Y
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 45
  • Vrouw - 26 jr
  • Aangemeld: jan 2015
Re: Intimiteit in relatie
#1: 12-03-2015, 13:07
Hoever ga je dan eigenlijk en hoever wil je uiterlijk gaan de komende periode?
  • IP logged
Ik denk altijd goed na, voordat ik iets stoms zeg.

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 175
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: nov 2011
Re: Intimiteit in relatie
#2: 12-03-2015, 15:54
Ik denk dat het heel belangrijk is dat jij je grenzen duidelijk aangeeft. Dan weet hij ook waar hij aan toe is. Als hij dat niet respecteert dan is hij je, hoewel het misschien heel standaard klinkt, niet waard. Als hij hier je persoonlijke grenzen niet in kan respecteren, waarin dan wel? Want dit is een van de belangrijke grenzen. Je moet er ook zeker niet overheen gaan omdat hij dat wil.
Hoe je het precies bespreekbaar kan maken weet ik niet zo goed, want om eerlijk te zijn heb ik nog nooit in zo'n situatie verkeerd.
  • IP logged

Y
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 45
  • Vrouw - 26 jr
  • Aangemeld: jan 2015
Re: Intimiteit in relatie
#3: 13-03-2015, 07:16
Ik sluit me volledig bij Irus aan. En hoe je het bespreekbaar moet maken... tja, bestaat daar een heel geschikt moment voor? Misschien wel, als het er toevallig een beetje over gaat ofso, maar ik zou daar niet op wachten. Begin er gewoon een keer over, goed of geen goed moment, whatever. Hij moet ook weten waar hij aan toe is.
Liefs Yesterday
  • IP logged
Ik denk altijd goed na, voordat ik iets stoms zeg.

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 58
  • Hope is stronger than fear
  • Vrouw - 25 jr
  • Aangemeld: jan 2015
Re: Intimiteit in relatie
#4: 15-03-2015, 13:15
Bedankt voor de tips:) ik ga binnenkort het maar met hem bespreken
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: Intimiteit in relatie
#5: 17-03-2015, 05:05
Je mag een jongen best laten wachten dan heeft hij iets om naar uit te kijken.
Als jij zegt, Je bent mijn eerste vriend en ik ben nog maagd en dit geef ik niet zomaar weg dat wil ik enkel met mijn ware liefde delen.
Daarom wil ik de eerste maand, of de eerste 3 maanden geen seks. Ik wil eerst zien hoe onze relatie verloopt het is nu nog erg pril en ik wil toch wat zekerheid hebben dat wij echt elkaars ware liefde zijn.
De ontmaagding is voor mij iets speciaals en dat kan ik maar 1 keer weggeven en dit wil ik met je delen als wij elkaars ware liefde zijn.
-
Als een meisje dit tegen mij zegt wacht ik graag tot zij er klaar voor is.
groetjes marcel   
  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 58
  • Hope is stronger than fear
  • Vrouw - 25 jr
  • Aangemeld: jan 2015
Re: Intimiteit in relatie
#6: 17-03-2015, 11:44
Bedankt Marcel voor het reageren :)
Ik weet zeker dat hij netjes zal wachten tot ik er klaar voor ben. We hebben er nog steeds niet over gepraat maar ik ga het zo snel mogelijk bespreekbaar maken. Ik heb al wel aangegeven dat ik er over wil praten, dus dat is in iedergeval al een stapje vooruit
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: Intimiteit in relatie
#7: 20-03-2015, 16:32
Tomorrow laat je nog weten hoe je het hem gezegd heb en hoe zijn reactie was.

groet marcel
  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 58
  • Hope is stronger than fear
  • Vrouw - 25 jr
  • Aangemeld: jan 2015
Re: Intimiteit in relatie
#8: 20-03-2015, 16:35
Bedankt voor de herinnering, was het vergeten
Ik heb aangegeven dat ik erover wil praten en hij was het daar ook volkomen mee eens, door omstandigheden hebben we het gesprek nog niet kunnen voeren maar dat komt binnenkort wel :)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal