Auteur Topic: Vraag  (gelezen 954 keer)

• Oude Bekende
  • *
  • Leeftijd: 21
  • Geslacht: Man
Vraag
« Gepost op: 23 april 2015, 22:14:44 »
Oke. Ik ga eerst 2 vragen stellen en daarna mijn kleine soort van probleem de laatste tijd uitleggen.

Mijn eerste vraag is of meisjes het standaard in hun hoofd hebben dat een jongen van dezelfde leeftijd te kinderachtig is? Dus stel een 18 jarige meisje die met mij omgaat denkt gelijk 'Ah nee hij is veel te kinderachtig voor mij ik ga liever op zoek naar een man van 24' ?

En mn tweede vraag is wat meisjes van een baard vinden.

Tot slot. Mijn kleine probleem is zeg maar dat ik een beetje te snel meisjes/vrouwen leuk vind. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar ik heb nu bijvoorbeeld een stagiair bij een vak die best wel leuk is maar helaas 25 jaar oud is en helaas met waarschijnlijk een vriend. Zij is echt leuk maar ik mag haar niet leuk vinden. Zelfde verhaal met werk en school dat ik daar meisjes te snel leuk vind en shit. Ik snap 't niet. Hoe kan ik zoveel meisjes te gelijk leuk vinden. Ik kan me zo op mijn domme hoofd slaan. Hoe kom ik hier vanaf en zijn er meer mensen die dit hebben?

• Oude Bekende
  • *
  • Leeftijd: 21
  • DM Type 1 for life if ya know what I mean ;)
Re: Vraag
« Reactie #1 Gepost op: 23 april 2015, 23:15:29 »
ik denk dat meiden dat standaard wel in het begin denken over het algemeen, maar als je zelf kan laten zien aan een meisje dat je leuk vind dat jij zeker wel volwassener bent dan leeftijdsgenoten dat dat niet als probleem word aangemerkt.

2e vraag laat ik onbeantwoord XD dat zal sowieso voor elk meisje verschillend zijn, want iedereen heeft een eigen smaak haha

ik kan begrijpen dat je te snel van stapel loopt maar dat is meer dan logisch als je vrijgezel bent, natuurlijk lichtelijk ander verhaal als je al een vriendin hebt.
ik denk niet echt dat er een manier is om hier vanaf te komen, je kan er zelf namelijk niet veel aan doen, zijn allemaal 'het mannelijk hormoon' :P
uiteindelijk als je zo een vriendin hebt die van je eigen leeftijd is of jonger (of ouder) dan zal dat probleem denk ik snel afnemen omdat je dan alleen maar (als het goed is) met je gedachten bij haar zit ;)

• Nieuwe Bekende
  • **
  • Leeftijd: 18
  • If those galaxies collide, we will survive.
« Reactie #2 Gepost op: 24 april 2015, 00:12:16 »
uiteindelijk als je zo een vriendin hebt die van je eigen leeftijd is of jonger (of ouder) dan zal dat probleem denk ik snel afnemen omdat je dan alleen maar (als het goed is) met je gedachten bij haar zit ;)
Precies, als je echt verliefd bent op iemand kijk je echt nietmeer naar andere chicks of ga je ze leuk vinden. Trouwens, als je 1x een serieuze relatie hebt gehad, wil je nietmeer wat anders. Ik snap dat je veel meisjes leuk vindt, maar dat is ook omdat je opzoek bent, no big deal. Dusja laat je gevoelens maar gaan, nu nog maar even opzoek naar de ware! En alleen focussen op diegene als je die ene speciale persoon hebt gevonden natuurlijk. Maar dat gaat ookwel vanzelf, haha.

• Nieuwe Bekende
  • **
  • Leeftijd: 19
  • Geslacht: Vrouw
  • Hope is stronger than fear
« Reactie #3 Gepost op: 25 april 2015, 21:21:58 »
Als jij je volwassen genoeg gedraagt in hun ogen is er niets aan de hand. Ook een kwestie per persoon. Ik val persoonlijk op wat oudere mannen, ongeveer 3-4 jaar ouder, maar dat ligt niet aan dat ik jongens van mn eigen leeftijd kinderachtig vind, oke de meeste zijn nog wel wat kinderachtig maar nu spreken we over jongens van 16... De meeste meiden kijken gewoon naar je gedrag en dat ligt aan jezelf hoe dat is.

En over die baard, ik vind een baard echt megasexy  ;D en er zijn ook best veel meiden die dat aantrekkelijk vinden, zolang je het goed bijhoudt en niet te lang wordt.

• Groentje
  • *
  • Leeftijd: 17
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #4 Gepost op: 06 mei 2015, 20:07:45 »
vaak is dat wel zo , dat jongens kinderachtiger zijn dan meisjes , omdat jongens langzamer in de puberteit komen en met hormonen enso.

ik vind een baard persoonlijk niet mooi  :P :P