Auteur Topic: Gedicht over online ex [Doei stomme ex] (al m'n emoties kwijt hierin)  (gelezen 1089 keer)

• Nieuwe Bekende
  • **
  • Leeftijd: 18
  • Geslacht: Man
  • If those galaxies collide, we will survive.
Ik wil leven zonder jou, maar ik kan niet zonder jou, ik wil denken fack jou, maar ik hou nog zoveel van jou.

Het "v" woord kan ik niet meer horen of het zit weer tussen m'n oren. Ik weet dat het je geen fack kan schelen, maar weetje wat? Eensgelijks, zou ik met je delen.

M'n leven op z'n kop gezet door zo'n stomme ex. Tijd verspilt en verziekt ten koste van de rest. Waarom zit je nog in m'n hoofd en ga je gewoon niet weg. Heb ik geen last meer van jou, dus "Doei stomme ex."

Maar zo makkelijk is het niet, zoals wordt geschied... Pijn, emoties spelen een rol, luister, door jou ben ik helemaal dol. Ik wou dat ik je nooit had ontmoet, is wat ik nu denk, dan was ik als jouwn ex, gewoon weggerent.

Dat zou te makkelijk zijn, om dat nu te denken, en zo gaat het niet in het leven zat ik me te bedenken. Ik kan je moeilijk loslaten, terwijl ik dat graag wil, ik zet die poort nu open en daarom ben ik zo stil.

Het liefst wil ik een 2e kans en het overdoen, omdat ik weet dat ik het dan anders zou doen.

Dus "Doei stomme ex" heeft 2 kanten, ik wil je back of ga me verlaten...

Maar stiekem wacht ik op jou en blijf ik je trouw.. En dat allemaal, omdat ik nog zielsveel van je hou...
« Laatst bewerkt op: 28 april 2015, 01:49:09 door smoofmick »

• Nieuwe Bekende
  • **
  • Leeftijd: 17
  • Geslacht: Vrouw
  • wees altijd happy of niet het is jou keuze
Re: Gedicht over online ex [Doei stomme ex] (al m'n emoties kwijt hierin)
« Reactie #1 Gepost op: 19 mei 2015, 18:26:41 »
Ooh da's mooi