Skip to main content

Auteur Topic: Broer?

I
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 4
  • Vrouw - 26 jr
  • Aangemeld: mei 2015
Broer?
OP: 07-05-2015, 23:49
Hee,

Duss,, ik zit zeg maar met een soort van probleem en hoor hier graag jullie mening over aangezien ik zelf eigelijk niet zo goed weet hoe en wat zeg maar

Laatst, lag ik mt mijn vriend op bed gewoon knuffelen enzo, enja van het een komt het ander zeg maar
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Broer?
#1: 08-05-2015, 09:54
Volgens mij begrijp ik hier helemaal niet van. Al helemaal niet samen met de titel van het bericht.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

I
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 4
  • Vrouw - 26 jr
  • Aangemeld: mei 2015
Re: Broer?
#2: 08-05-2015, 10:35
Uh ja vreemd want niet heel me bericht is geplaatst, dusja daarom.. Maar oke
Hee,

Duss,, ik zit zeg maar met een soort van probleem en hoor hier graag jullie mening over aangezien ik zelf eigelijk niet zo goed weet hoe en wat zeg maar

Laatst, lag ik mt mijn vriend op bed gewoon knuffelen enzo, enja van het een komt het ander zeg maar, maar toen kreeg ik een soort van flashback/herinnering van vroeger, verhaal hiervan komt later.. , maarja ik had dus natuurlijk niet echt zin meer om verder te gaan met mn vriend die avond, gelukkig snapte hij het en was hij alleen maar bezorgd, wat een schat is het dan ook.  :-* maar dit is het probleem niet echt, ik denk nu ook steeds vaker aan wat er vroeger is gebeurd en wil graag iemands mening hierover hebben.. Dus dit was er gebeurd ; vroeger, toen ik ongeveer 8 was, en mijn broer is 3 jaar ouder, dus hij was 11, enja dan zitten die jongens natuurlijk op die leeftijd .... Dus op een dag stond hij helemaal naakt in mijn kamer, wat hiervoor is gebeurd weet ik niet meer zo goed. Maar oke daar stond hij dus, en vroeg hij of ik zijn ... Aan wou raken en nog wat andere dingen wou doen, vingeren etc. Gelukkig heb ik het uiteindelijk niet gedaan want zag het niet zo zitten natuurlijk. Maarja nu, de laatste tijd, denk ik dus steeds vaker aan wat er gebeurd was, en vind ik het soms ook wel erg dat hij, mijn eigen broer, zoiets heeft gedaan bij mij, zijn zusje.. Of stel ik me gewoon aan??
  • IP logged

H
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 18
  • Man - 24 jr
  • Aangemeld: mei 2015
Re: Broer?
#3: 08-05-2015, 17:58
Ik heb hetzelfde probleem met de context. Zoals ik het nu zelf lees klinkt het dat je seksuele handelingen heb gehad met je vriend na een tijdje knuffelen. Maar wat heeft dit te maken met de titel: "broer?".
Als je graag onze mening wil weten zal ik ook graag willen weten wat de vraag is  ;)
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: Broer?
#4: 11-05-2015, 14:56
Irus, jullie zijn nu allebei een stuk ouder ik zou zeggen praat er eens over met je broer, Weet je nog, Waarom ?
Misschien kan je het na dat gesprek het een plaatsje geven om zo die gebeurtenis te kunnen verwerken. 
  • IP logged

I
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 4
  • Vrouw - 26 jr
  • Aangemeld: mei 2015
Re: Broer?
#5: 11-05-2015, 20:01
Thanks voor de tip, maarja ik denk dat het een beetje ongemakkelijk is..? En hoe zou ik het gesprek moeten beginnen? Maar toch bedankt
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 175
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: nov 2011
Re: Broer?
#6: 12-05-2015, 18:15
Ik denk dat het goed mogelijk is dat hij zich hier nu voor schaamt. Jongetjes van elf weten soms gewoon nog niet zo goed hoe er mee om te gaan en hoe om te gaan met meisjes van 8 (ook als ze familie zijn).
Je kan langzaam naar het onderwerp toewerken of gewoon meteen de pleister van de wond trekken en het direct vragen aan hem.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal