Skip to main content

Auteur Topic: Onzekerheid over homo of bi of hetero zijn.

J

Jannetje

Hoi.
Ik heb last van onzekerheden over of ik homo zou zijn of bi of hetero. Niemand weet ervan familie vrienden enzo weten dat niet. Ik weet dat zelf alleen. En ik heb laatste maanden nieuwe vrienden erbij gekregen. Eentje daarvan is van Turks afkomst en met hem kan ik het heel erg goed vinden. En we zijn best heel erg close en hebben erg goede band. En we zijn soms wel erg intiem en dicht tot elkaar aangetrokken. Nou ik ben niet verliefd of wat dan ook. Hij heeft een vriendinnetje. Maar wat wel raar is. We pakken stiekem elkaars handen en ongezien. En als er iemand binnenkomt of kijkt of wat dan ook dan laten we elkaars handen los. Zodat niemand het ziet. En heel soms omhelzen we elkaar wel. Zo uit het niks. En omhelzen dat is normaal want dat doen vrienden ook wel eens. En laatste tijd gaat die zomaar op mijn schoot zitten. En ik deed dat laatst ook bij hem. En gisteren deden keken we samen een filmpje op mijn mobiel die ik op de app gestuurd kreeg was best wel rare filmpje ging over pesten enzo en dat wou ik hem laten zien. En toen gingen we tegen elkaars hoofd aan leunen.

En wat ook raar is hij kijkt niet naar zijn vriendinnetje om en zoekt haar niet op. En doet die dingen niet bij haar maar wel bij mij. Dus ik vraag me af of hij wel iets voor haar voelt. En of hij dus twijfelt of die homo is of bi of hetero. Of dat hij iets voor mij voelt.

En ik durf het hem ook niet te vragen stel het betekent niks en ik ben zelf ook niet verliefd maar ik krijg er wel stijve van als we elkaars handen vastpakken en soms ook wel als we omhelzen. Wat betekent dit?
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal