Skip to main content

Auteur Topic: leraar...

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 28
  • Vrouw - 22 jr
  • Aangemeld: jun 2015
leraar...
OP: 12-06-2015, 20:04
ik vind m'n leraar leuk
ik ben vorig jaar erachter gekomen dat ik ADD heb, en bij mij thuis gaat het ook niet altijd geweldig. dit jaar (ik zit nu aan het einde van de 2VWO) had ik een nieuwe wiskunde leraar. hij is jong(25) een nerd en grappig, maar hij is niet zo'n leraar waar ieder meisje verliefd op is. op een dag was wiskunde net afgelopen dus liep ik naar de aula, toen een vriend van me naar me toe liep en zei dat mn wiskunde leraar me wou spreken. uiteindelijk bleek het dat hij zelf ADHD had en zei dat ik altijd met hem mocht praten. ik begon hem steeds meer te vertellen over hoe ik me soms voel en mijn onzekerheid en door hem ga ik ook binnenkort naar een psycholoog. het probleem is dat ik hem leuk begin te vinden :o ik vertel hem altijd alles en we zijn net vrienden. soms gaan we ook wandelen om de school als het lekker weer is en als ik met hem praat kijkt hij altijd diep in mijn ogen en luistert hij aandachtig.(aan het einde van de les zegt hij ook altijd tegen iedereen 'tot morgen' en dat soort dingen en bij mij knipoogt hij altijd ;D )  het probleem is: ik weet niet wat ik met dit gevoel moet doen (ik ga het hem natuurlijk niet vertellen!) en de zomervakantie komt eraan en dan kan ik dus niet met hem praten... ik word helemaal gek van dit gevoel!
help!

-Potato
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: leraar...
#1: 13-06-2015, 02:09
Met die verliefd zijn kriebels daar kan je niets mee doen, Maar wees blij met zo,n goede leraar die zo,n goede vriend voor jou is, Hij is altijd daar voor je en luistert naar jouw problemen en probeert jou te helpen en je in de goede richting te sturen.
En die knipoog is een teken van herkenning omdat jullie elkaar wat beter kennen dan de gemiddelde leerling daar moet je niet iets achter zoeken.
Als jij met die gevoelens naar je leraar stapt gaat hij afstand van je nemen want dat kan hij niet hebben als leraar en daarmee gaat die vriendschap op een laag pitje of hij ontwijkt jou totaal.
Hij kan nooit meer als aardig zijn voor jou want als hij verder zou gaan is hij zijn baan en zijn leven kwijt en moet hij ook nog eens de cel in.
Dus verdruk die gevoelens en wees blij met hem als vriend die naar je luistert en je helpt.
  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 28
  • Vrouw - 22 jr
  • Aangemeld: jun 2015
Re: leraar...
#2: 18-06-2015, 21:49
hoi marcel,
je hebt gelijk, ik probeer er ook niet aan te denken en soms vind ik hem minder leuk en andere keren vind ik hem helemaal geweldig of ik droom over hem :-[.
en uhm... het klinkt misschien raar maar ik zou hem de laatste keer dat we praten voor de zomervakantie een knuffel willen geven (zoals ik zei; het klinkt volgens mij behoorlijk raar) kan dit of zal hij het verkeerd opnemen? (niet zo'n liefdes hug maar meer zo van: bedankt voor alles)  :-\
  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 28
  • Vrouw - 22 jr
  • Aangemeld: jun 2015
Re: leraar...
#3: 05-09-2015, 23:13
Dit bericht is van even Tijdje terug maar ja tijd voor een update. HIJ had MIJ geknuffelt de laatste keer dat ik hem zag. Hij vroeg het dus :3 maar het jaar is weer begonnen en heb ik hem weer gesproken (gewoon wat over de zomer) en ik ben nu bang dat er een dag komt dat we opeens stoppen met praten... gewoon een raar voorgevoel of iets
  • IP logged

S
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 8
  • Vrouw - 23 jr
  • Aangemeld: sep 2015
Re: leraar...
#4: 07-09-2015, 21:10
Ik ben van mening dat een vriend belangrijker is dan een relatie. Natuurlijk zijn er van die gevallen dat je inderdaad je relatie met die persoon moet verdiepen. Bij een leraar vind ik het echter niet zo'n goed idee. Vooral omdat veel leraren de neiging hebben een soort band op te bouwen met hun leerlingen die je alleen met je gezin thuis zou kunnen hebben. Kortom: awkward.
Ik vind ook dat je het het beste gewoon kunt negeren en wie weet wordt het wel minder naarmate je andere jongeheren leert kennen (nieuw schooljaar, nieuwe jongens?:p)
  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 28
  • Vrouw - 22 jr
  • Aangemeld: jun 2015
Re: leraar...
#5: 08-03-2016, 18:04
update:
ik praat nu nog steeds met hem en nu praten we over van alles en nog wat.
we hebben het nu ook weleens over liefde en relaties.
gister ben ik met hem mee geweest toen hij bloed ging doneren (de bloedbank is in de buurt van mijn school) en hij had me een hoop uitgelegd en we hadden ook gewoon over andere dingen gepraat.
hij praat de laatste tijd ook wel eens een op een met twee vriendinnen van mij die ook soms problemen hebben.
ik ben niet jaloers, ik vind het geweldig dat hij altijd iedereen wilt helpen, maar een stemmetje in mijn hoofd zegt dan wel eens "je bent net als de rest voor hem".
niet dat ik denk dat ik super speciaal of iets voor hem ben, maar ik weet gewoon niet hoe hij mij ziet. als een vriendin? (niet als in his girlfriend maar gewoon als vrienden), verschillend van de anderen?

ik wou dit gewoon even kwijt
  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 28
  • Vrouw - 22 jr
  • Aangemeld: jun 2015
Re: leraar...
#6: 29-05-2016, 13:06
ik heb nogal kut nieuws....
hij gaat verhuizen
omdat hij een nieuwe baan heeft
in Aruba....
blijkbaar beteken ik ook veel voor hem, meer dan ik dacht.
hij had me ook verteld dat hij ging verhuizen nog voor dat hij onslag had genomen (hij zou later die dag ontslag gaan nemen)
hij heeft me ook zijn nummer gegeven zodat ik hem kan spreken.
hij gaat in juli en ik heb het er eerlijk gezegd behoorlijk zwaar mee, ik zit er constant aan te denken....
morgen pas gaat hij het aan de andere leerlingen vertellen, en kan ik het dus ook aan mijn vrienden vertellen.
gezien dat ik een moeilijke band met mijn familie heb en het de laatste tijd lijkt alsof ik niks meer voor mijn beste vriendin beteken, maakt het nog moeilijker dat hij gaat.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal