Auteur Topic: missen  (gelezen 1003 keer)

• Proeflid
  • Leeftijd: 19
  • Geslacht: Vrouw
missen
« Gepost op: 15 juli 2015, 20:04:34 »
Hallo ik ben 16 jaar en zit op een speciale school omdat ik niet zo goed kan leren......maar op mijn school is het heel anders dan op andere scholen....ik was opzoek of nou ja niet opzoek maar ik vond en zoort van moederfiguur , maar nu is het vakantie en denk ik dat ze me mischien vergeten is ze is mijn lerares , en ben ik bang dat ze me niet meer wil steunen of zo! volgend jaar!
en ik ben ook snel jalours als een anders meisje naar haar gaat om hulp!
Ik heb haar echt nodig en hoop dat ze dat inziet!! wat moet ik doen?!
groet

• Global Moderator
  • Leeftijd: 2014
  • Geslacht: Man
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
Re: missen
« Reactie #1 Gepost op: 20 juli 2015, 20:47:23 »
Hallo Maaike,

In de eerste plaats mijn excuses dat je zo lang hebt moeten wachten tot je bericht goedgekeurd werd.

Deze lerares heeft alleen contact met jouw uit hoofde van haar functie en nu het schoolvakantie is zal zij geen contact met jou hebben, zij is ten slotte vrij.
Dit wil niet zeggen dat ze er na de vakantie niet weer voor je is natuurlijk, dat moet je gewoon even afwachten.

Hoe komt het dat je op zoek bent naar een moederfiguur ? Heb je zelf geen moeder meer ? Heb je slecht contact met je moeder ?
Wanneer je daar behoefte aan hebt wil ik best naar je luisteren hoor.

Happy_Man

• Meester Lid
  • Leeftijd: 30
  • Geslacht: Man
Re: missen
« Reactie #2 Gepost op: 21 juli 2015, 23:35:19 »
Maaike,
Deze lerares zal je heus niet vergeten zijn want zij is jou lerares en zij zal je best goed helpen met school problemen en misschien zal zij ook tijd voor je maken om naar jouw privé problemen te luisteren omdat ze gewoon een aardige lerares is of is deze lerares ook jouw begeleidster ?
Waarom zocht je een moeder figuur ? Zie je jouw eigen moeder niet meer of is ze zo druk dat zij geen tijd heeft om naar jouw te luisteren ?
groet marcel