Skip to main content

Auteur Topic: School gestuurd

T
  • Proeflid
  • Berichten: 1
  • 25 jr
  • Aangemeld: aug 2015
School gestuurd
OP: 08-08-2015, 22:00
Hoi ,
Ik ben van school gestuurd maar vind dit zelf onterecht.
Nu wil mijn school me naar speciaal onderwijs hebben, en ik wil dit niet. Heb me ingeschreven op een nieuwe normale middelbare school maar word daar niet aangenomen ivm dat ik volgens andere school onhandelbaar was(vond ik van niet). Nu lijkt speciaal onderwijs enige optie en ik vind dit echt klote. Iemand hier ervaring mee of kent mensen die hier ervaring mee hebben?
  • Gelogd

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: School gestuurd
#1: 10-08-2015, 08:54
Wat heb je gedaan wat niet door de beugel kon dan?
  • Gelogd
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

e
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 35
  • Man - 25 jr
  • Aangemeld: mei 2015
Re: School gestuurd
#2: 11-08-2015, 16:05
waarom willen ze je dan weg hebben?en waarom is het onterecht?
  • Gelogd

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: School gestuurd
#3: 12-08-2015, 10:31
Op school is er niet één persoon geweest die vond dat jouw gedrag ongepast was maar er waren meerdere personen.
Je hebt niet één maal ongepast gedrag vertoond maar je hebt dit meermaals gedaan, tenzij het zeer ernstig was.

Blijkbaar ben jij, als pre-buber, van mening beter te weten wat wel en wat geen ongepast gedrag is dan dat een aantal volwassenen dit weten.

Ik denk dat het de hoogste tijd is dat er iemand jou op gaat voeden en jou gaat leren wat in de hedendaagse maatschappij wel kan en wat niet kan. Wat wel veroorloofd is en wat niet veroorloofd is.

Het lijkt er wat mij betreft sterk op dat jij geen idee hebt hoe je jezelf binnen onze maatschappij behoort te gedragen.

  • Gelogd
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal