Auteur Topic: Ik heb iemand naakt gezien bij gym en ze knipoogde  (gelezen 2497 keer)

• Groentje
  • *
  • Leeftijd: 17
  • Geslacht: Man
Ik heb iemand naakt gezien bij gym en ze knipoogde
« Gepost op: 07 september 2015, 20:05:39 »
Ik zag toen ik klaar met omkleden bij gym een meisje uit mijn klas in haar witte, doorzichtige Push-up en zij zag mij. Ze knipoogde en lachte naar me en toen ging de deur dicht. Wat nu??????????? :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

• Groentje
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik heb iemand naakt gezien bij gym en ze knipoogde
« Reactie #1 Gepost op: 08 september 2015, 17:29:28 »
Dat is pittig awkward... (Er staat jongenspraat hier maar who cares anyway.. Ik ben ook daadwerkelijk wekelijks in de meidenkleedkamer te vinden :p)
Kijk ik kan maar een paar redenen verzinnen waarom een meisje zou knipogen terwijl ze zich aan het omkleden is;
1) ze voelde zich ongemakkelijk toen ze zag dat jij haar zag en wist niet hoe ze anders moest reageren
2) ze vindt je leuk
3) ze is oversekst
Ondanks dat ik de situatie niet zelf heb meegemaakt mik ik toch mijn gok op nummer 3, aangezien ze een doorzichtige push up beha draagt (vooroordelen enzo, ik maak ze nogal snel, sorry)
En nu wil ik wel weten hoe jij het als puber inclusief mannelijk geslachtsdeel en volgepropt met hormonen het in godsnaam voor elkaar hebt gekregen de meidenkleedkamer in te loeren... In mijn ervaring zit die namelijk altijd perfect dicht en zelfs een ninja is niet in staat levend een meidenkleedkamer in en uit te gaan. Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat een meisje er ongestraft mee weg is gekomen om de deur wagenwijd open te laten (ook al is dit waarschijnlijk jouw geval) aangezien ze dan (op mijn school). Jaaa... Meisjes zijn prachtige wezens vind je niet?
Hoe dan ook, hopelijk hielp dit nutteloze berichtje een beetje (waarschijnlijk niet maar ja)

• Groentje
  • *
  • Geslacht: Man
Re: Ik heb iemand naakt gezien bij gym en ze knipoogde
« Reactie #2 Gepost op: 08 september 2015, 22:40:31 »
Wil je weten hoe?
De deur ging open en langzaam dicht. Toek kwam ik en dat verhaal van boven