Skip to main content

Auteur Topic: bang...

  • Proeflid
  • Berichten: 2
  • Vrouw - 25 jr
  • Aangemeld: sep 2015
bang...
OP: 08-09-2015, 16:22
heyy mensen,
ik zou maar bij het begin beginnen
ik heb vorig jaar zomer een jongen ontmoet (21) hij was een hele goeie vriend van een vriendin van mij en sinds dien zijn we best veel met elkaar omgegaan en hij werd al snel een soort broer voor me
vooral omdat er thuis vaak ruzie is (hier later meer over) en ik dit altijd bij hem kwijt kan en hij altijd weet wat hij moet zeggen om me op te vrolijken
maar vorige week toen er weer ruzie bij ons thuis was en ik dus naar hem ging zijn we na wat praten film gaan kijken en dronken we wat en op een gegeven moment toen we allebei aangeschoten waren zoenden hij mij opeens en hij zat aan me en ik verstijfde en wist niet wat ik moest doen op een gegeven moment duwde ik hem van me af en toen zei hij zo kom op babe ik weet dat je het wilt
en toen begon ik zelf te twijfelen of ik het misschien wel wou want ik had nooit zo naar hem gekeken maar toen dacht ik nee en dat zei ik ook duidelijk en toen werd ie kwaad en zat ie weer aan me en zoende me weer en ik kreeg hem maar niet van me af want hij is gewoon te sterk op een gegeven moment toen stoptte die en zei hij sorry en dat ik moest gaan
maar ik weet nie wat ik nu moet doen want dit is nog nooit gebeurd en ik weet ook niet of dit door de alcohol kwam of niet want we hebben al vaker wat gedronken en film zitten kijken zonder dat er iets gebeurde

ik weet niet precies wat ik met dit bericht wil bereiken maar ik moet het gewoon ergens kwijt
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: bang...
#1: 09-09-2015, 00:14
Hey Girl,
Ik ben bang dat jullie elkaar anders zagen hij zag jou als zijn vriendin en dacht een relatie met jou te hebben of te kunnen beginnen.
Jij zag / ziet hem als goede vriend en iemand die je helpt en steunt, Maar je had er nog nooit aan gedacht om een relatie met hem te beginnen.
Als ik jou was zou ik met hem gaan praten En zeggen ik vind je aardig en waardeer het heel erg dat je mij helpt en mij opbeurt als ik down ben, Maar ik wil geen relatie met je, Vertel dat zo dat het voor hem 100 % duidelijk is dat jij geen relatie met hem wil hebben.
Hij moet ook begrijpen dat als jij nee zegt dat het dan nee is, Want hij kwam die laatste avond ook akelig dichtbij om jouw te verkrachten en ik kan mij heel goed voorstellen dat je daar heel erg van geschrokken bent en dat je bang voor hem bent geworden en dat je hem eigenlijk helemaal niet meer wil zien ?   
Je kan volgens mij twee kanten op,
1- Je vergeeft hem zijn poging en prent hem goed in zijn hoofd dat je geen relatie wil met hem.
2- Je bent bang van hem geworden en je wil hem helemaal niet meer zien.
Ik wens je veel sterkte en ik hoop dat je de goede keuze maakt.
Groetjes marcel.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal