Skip to main content

Auteur Topic: struggles met verschillende onzekerheden

x
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 4
  • 24 jr
  • Aangemeld: sep 2015
heey ik ben nieuw hier omdat ik even mijn hart wil luchten, wat ik hier namelijk zeg vind ik niet nodig om tegen vriendinnen etc. te vertellen omdat ik denk dat ze me dan beetje raar vinden. normaal ben ik nooit echt onzeker ofzo maar de laatste tijd gaat het thuis financieël niet zo goed, zelf ben ik ook ontslagen en heb ik over 7 weken pas weer een baantje. de dingen waar ik mee zit zijn dat ik nieuwe kleren en schoenen wil omdat ik alleen maar oude dingen heb, ik wil opvallen en indruk maken op sommige mensen. ik heb ook al lang geen relatie gehad en dat mis ik heel erg gewoon een warme arm om me heen enz. ook kan ik slecht mijn ex uit mijn hoofd zetten omdat ik elk weekend nog met hem ben, en afgelope weekend heb ik zelfs wat dingen met hem gedaan het was zo uit het niets, het is al uit sinds 5 maanden en hij heeft al tussendoor een vriendin gehad en heeft bijna weer een nieuwe vriendin. ook probeert 1 van mijn vriendinnen hem te krijgen en kan daar niet tegen maar doe alsof ik het niet erg vind. hij is wel heel serieus en we zijn normaal uit elkaar gegaan maar wil hem echt zo graag terug dat ik er alles voor zou doen. ik ben ook bang dat ik gewoon geen nieuwe jongen kan accepteren maar wat moet ik doen word er echt ongelukkig van dat ik dingen wil maar dat ik er niks aan kan doen om het te krijgen..  :-X

#indeknoopmetmijzelf help me alsjeblieft XX
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Meiske toch, wat is er mis met jouw innerlijk ? Is dat zo lelijk dat je dat moet verhullen met mooie kleding ? Daar geloof ik eigenlijk helemaal niets van.
Wanneer ik mag kiezen tussen een dametje met een kapotte spijkerbroek en een t-shirt met verfvlekken en een onwijs mooie en zachte uitstraling of een fotomodel met een hele kille uitstraling dan ga ik echt voor de kapote spijkerbroek.
Dan zie ik tenminste met wie of wat ik te maken heb en hoef ik niet eerst alle camouflage te verwijderen of te doorzien.

Op mij maakt iemand die zichzelf durft te zijn ook veel meer indruk dan iemand die alle fratsen uit de kast haalt in een poging om indruk te maken.

Ik vraag mijzelf ook af hoe het komt dat je op dit vlak zo onzeker bent over jezelf.

Wat je ex betreft, het is natuurlijkniet voor niets je ex. Wanneer jullie werkelijk zo goed bij elkaar zouden passen dan was het nu je ex niet. Je kunt niets anders doen dan de situatie accepteren zoals hij is. Ik wil je zelfs adviseren om meer afstand te nemen van hem en te proberen wat minder contact met hem te hebben. Ieder contact moment dat er is zit jij jezelf te pijnigen en te kwetsen, iets dat helemaal niet nodig is. Er is echt wel iemand die jou wel op waarde kan schatten en die jou een arm aan wil bieden om in weg te kruipen of een schouder om op uit te huilen.

Happy_Man

  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal